جمعه، 31 فروردین 1403

محمد اصفهانی:

برای همه کادر درمانی کشورم موفقیت و سلامت روزافزون آرزو می کنم

برای همه کادر درمانی کشورم موفقیت و سلامت روزافزون آرزو می کنم
محمد اصفهانی پزشک و خواننده پاپ و سنتی کشورمان در پیام تصویری خود خطاب به جامعه پزشکی و کادر درمانی گفت: ان شاء الله ما مراعات می کنیم و شماها پرانرژی تر و با استراحت بیشتر مراقب سلامتی مردم عزیز خواهید بود و برای همه شما موفقیت و سلامت روز افزون آرزو می کنم.

به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان نظام پزشکی ؛ دکتر محمد اصفهانی خواننده برجسته کشورمان در پیام تصویری خود به مناسبت روز پزشک بیان کرد:"سلام و درود بر شما پزشکان عزیز و همکاران محترم؛ پرستاران گرامی و فداکار و کادر عزیز درمانی کشورمان. فرارسیدن اول شهریورماه مبارک باد. روز پزشک را خدمت تمامی شما تبریک و تهنیت عرض می کنم من مثل شما توفیق ندارم که در فضای درمانی کشور حضور داشته باشم ولی دعاگوی شما هستم .امیدوارم سلامت باشید و مثل همیشه به ما سلامتی و عافیت را هدیه دهید .از مردم عزیز تقاضا می کنم برای این که انرژی های شما بیشتر باقی بماند و خستگی زیاد شما را ملول و افسرده نکند ؛ مراعات کنند. خواهش می کنم با مراعات زنجیره سرایت بیماری را قطع کنندو از زبان حافظ بزرگ خدمتتان عرض می کنم :

گرت هواست که معشوق نگسلد پیمان

نگاه دار سر رشته تا نگه دارد

دلا معاش چنان کن که گر بلغزد پای

فرشته‌ات به دو دست دعا نگه دارد

ان شاءالله ما مراعات می کنیم و شماها پرانرژی تر با استراحت بیشتر مراقب سلامتی مردم عزیز خواهید بود.برای همه شما موفقیت و سلامت روزافزون آرزو می کنم."

پیام تصویری دکتر محمد اصفهانی

برچسب ها : چهل روایت
زهرا رحیمی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.