پنجشنبه، 9 فروردین 1403

شیوع کروناویروس در میان افراد زیر ۴۰ سال در فرانسه

شیوع کروناویروس در میان افراد زیر ۴۰ سال در فرانسه
وزیر بهداشت فرانسه گفت: کروناویروس جدید در این کشور بیشتر در میان افراد زیر ۴۰ سال شیوع پیدا کرده است.

به گزارش رویترز، وزیر بهداشت فرانسه در اظهاراتی گفته است که کروناویروس جدید در میان افراد کمتر از ۴۰ سال چهار برابر بیشتر از افراد بالای ۶۵ سال در این کشور شیوع دارد. هرچند وی هشدار داده است که موارد ابتلا در میان سالمندان و افراد آسیب پذیر نیز رو به افزایش است.

وزیر بهداشت فرانسه با بیان اینکه "در وضعیت پرخطری قرار داریم"، اظهار داشت: برای مقابله با این بیماری نیازی به قرنطینه کامل نیست اما با توجه به افزایش موارد ابتلا می توان اقدامات بومی و منطقه ای در نظر گرفت.

وی همچنین از اعمال تدابیر و اجرایی شدن اقداماتی برای مهار کروناویروس خبر داد که برای کوتاه مدت در نظر گرفته شده است هرچند که به جزئیات این برنامه ها اشاره ای نکرده است.

وزیر بهداشت فرانسه افزود: مهمانی ها و تجمعاتی که در آنها قوانین مربوط به رعایت فاصله گذاری فیزیکی رعایت نمی شود منبع اصلی آلودگی به حساب می آیند و این درحالیست که پیش از این در فرانسه محیط های کار منبع شیوع بیماری بوده اند.

به گزارش خبرگزاری رویترز، به گفته وزیر بهداشت فرانسه در بسیاری از موارد جوانان، ناقلان خاموش بیماری کووید-۱۹ هستند یا دچار نوع خفیفی از بیماری می‌شوند.

انتهای پیام

زهرا رحیمی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.