جمعه، 31 فروردین 1403

احداث بوستان مدافعان سلامت در جنوب غرب پایتخت

  • 01 شهریور 1399
  • 13:33
  • پویش
  • 0 دیدگاه
  • Article Rating
احداث بوستان مدافعان سلامت در جنوب غرب پایتخت
در پاسداشت ایثارگری کادر درمان برای مقابله با کرونا ؛ آئین کلنگ زنی و آغاز عملیات احداث بوستان ۲/۲ هکتاری مدافعان سلامت در منطقه ۱۸ تهران با حضور صدر اعظم نوری رئیس کمیسیون سلامت ، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر برگزار شد.

به گزارش سایت شهر، در جریان این مراسم که سید محمد فیاض شهردار منطقه۱۸ ، سید فرشاد علامه معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی ، خدمات بهداشتی  درمانی تهران و تعدادی از اعضای کادر درمان بیمارستان غیاثی نیز حضور داشتند ، کلنگ آغاز عملیات احداث این مرکز تفرجگاهی  ۲ / ۲ هکتاری به زمین زده شد.

با تکمیل و بهره برداری از این بوستان ۲۲ هزار متر مربعی واقع در محله امام خمینی ( ره) ، سرانه فضای سبز این بخش از پایتخت از ۶ . ۱۷ متر مربع در حال حاضر به ازای هر شهروند به ۱۸ متر مربع افزایش خواهد یافت.

حضور در مرکز کار آفرینی و گپ و گفتگو با بانوان قالی باف ، بازدید از پروژه های شاخص در حال احداث نظیر بزرگراه ۴۵ متری بهار ، مجموعه فرهنگی و آموزشی شهربانو و همچنین بیمارستان تخصصی کودکان حکیم از دیگر برنامه های رئیس کمیسیون سلامت ، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر در این منطقه بود.

بر اساس گزارش سایت شهر، بوستان  ۲/۲ هکتاری مدافعین سلامت پس از بوستانهای الزهرا (س) ، شهدای صادقیه ، شهدای مدافع حرم ، شهدای گلدسته ، هرمز و کارمند که در اختیار شهروندان قرار گرفته و دو بوستان شهدای ناجا و نسترن در دست احداث ، بعنوان نهمین مرکز تفرجگاهی در زمان مدیریت شهری جدید منطقه به شمار می رود.

انتهای پیام

برچسب ها : پویش همدلی
زهرا رحیمی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.