پنجشنبه، 9 فروردین 1403

نمایشگاه مجازی گرامیداشت یاد شهدای سلامت آغاز به کار کرد

نمایشگاه مجازی گرامیداشت یاد شهدای سلامت آغاز به کار کرد
همزمان با روز پزشک نمایشگاه مجازی یاد شهدای سلامت در خانه هنرمندان ایران آغاز به کار کرد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی محمد کیاسالار دبیرکرونا روایت گفت: این نمایشگاه با یاد سپیدپوشانی که جان خود را پای درمان کرونا گذاشتند و با ادای احترام به درمانگرانی که همچنان پنجه در پنجه کرونا از سلامت هموطنان خود دفاع می‌کنند، طراحی و راه‌اندازی شده است و از ۱ تا ۱۴ شهریور با رجوع به سایت خانه هنرمندان ایران قابل مشاهده است.

وی ضمن تشکر از همراهی خانه هنرمندان ایران، درباره نخستین آثاری که در این نمایشگاه مجازی اکران شده است، افزود: مرتضی رضایی و همسرش خانم یکتا دونفر از هنرمندانی هستند که در بخش کرونا به روایت تصویر با رویداد کروناروایت همراه شده‌اند. این زوج هنرمند در روزهای قرنطینه ناشی از کرونا به این فکر افتادند که با خلق آثار هنری از کادر بهداشت و درمان قدردانی کنند.

وی ادامه داد: آنها فراخوانی را در صفحات اجتماعی خود اعلام کردند و بسیاری از هنرمندان و هنرجویان برای تقدیر از کادر بهداشت و درمان کشور با آنها همراه شدند. در این پویش مردمی تاکنون نزدیک به هزار اثر برای تقدیم به پزشکان و پرستاران و سایر درمانگران کرونا گردآوری شده است.

وی گفت: مرتضی رضایی به تازگی پروژه‌ای با موضوع نقاشی پرتره شهدای سلامت را نیز آغاز کرده‌ و تا کنون پرتره ۲۵ شهید از بیش از ۱۶۰ شهید سلامت را به اتمام رسانده است.

به گفته کیاسالار، طبق توافقی که بین کروناروایت و خانه هنرمندان ایران انجام شده، گزیده‌ متنوعی از آثار تصویری کروناروایت مشتمل بر عکس، پوستر، طرح، کارتون و نقاشی نیز در نمایشگاه پاییزی کروناروایت اکران خواهد شد.

انتهای پیام/

برچسب ها : کرونا روایت
زهرا رحیمی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.