ﺳﻪشنبه، 4 اردیبهشت 1403

ادای احترام دوچرخه سوار جانباز به مدافعان و شهدای سلامت شهرستان بندرانزلی

  • 25 مرداد 1399
  • 14:19
  • پویش
  • 0 دیدگاه
  • Article Rating
ادای احترام دوچرخه سوار جانباز به مدافعان و شهدای سلامت شهرستان بندرانزلی
سید مسعود طباطبایی دوچرخه سوار جانباز با حضور در بیمارستان شهید بهشتی شهرستان بندرانزلی به کادر درمان و مدافعان سلامت این شهرستان ادای احترام کرد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی ؛ سيد مسعود طباطبايی جانباز ۶۵ درصد که با دوچرخه سفرش را ۱۱ مردادماه سال جاری از شهرستان جلفا آغاز کرده است دیروز وارد شهرستان بندرانزلی شد.این دوچرخه سوار دوستدار محیط زیست پس از ورود به بندر انزلی با همکاری سازمان نظام پزشکی بندر انزلی و مسئولان مربوطه به پاس گرامیداشت ایثار و فداکاری های مدافعان سلامت در محوطه بیمارستان شهید بهشتی بند انزلی اقدام به کاشت نهال نمود.

گفتنی است در این مراسم گروه کر نیروی دریایی حضور داشته و به شهدای مدافع سلامت ادای احترام نمودند.

وی که با شعار حماسه سازان تاریخی و در راستای زنده نگه داشتن یاد شهید فهمیده و شهدای انقلاب و دوران جنگ تحمیلی اقدام به رکاب زنی می کند، قرار است مرحله اول سفرش را ۵ شهریور سال جاری در شهر طوس استان خراسان رضوی به پایان برساند.

زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای والامقام دوران دفاع مقدس به ویژه گرامیداشت یاد و خاطره شهدای سلامت از دیگر اهداف سيد مسعود طباطبايی از این رکاب زنی است.

طبق برنامه ریزی های انجام شده قرار است این دوچرخه سوار حامی محیط زیست در طول مسیرش اقدام به کاشت نهال کند.وی تاکنون ۸۵۰ نهال به یاد شهدا در شهرهای مختلف کشورمان کاشته است.گفتنی است، سید مسعود طباطبایی بازنشسته ارتش است که در سال ۶۵ در منطقه سومار نفت شهر بر اثر اصابت خمپاره به درجه جانبازی نائل شد.

 

 

 

 

برچسب ها : پویش همدلی
زهرا رحیمی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.