جمعه، 10 فروردین 1403

حق الزحمه کادر درمان در شرایط کرونا ناعادلانه توزیع می‌شود

حق الزحمه کادر درمان در شرایط کرونا ناعادلانه توزیع می‌شود

نماینده بروجرد نحوه پرداخت حق الزحمه کادر درمان در شرایط شیوع کرونا را ناعادلانه خواند و خواستار ورود وزیر بهداشت به این موضوع شد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و به نقل از ایسنا، عباس گودرزی در جلسه علنی امروز (یکشنبه) مجلس با تسلیت شهادت خانم زهرا شیرویه  سرپرستار بخش کرونای بیمارستان آیت الله بروجردی شهرستان بروجرد، در تذکری به وزیر بهداشت و درمان در خصوص پرداخت حق الزحمه نیروهای بیمارستان ها گفت: درباره نحوه پرداخت حق الزحمه نیروهای بیمارستانی در شهرستان ها و همچنین توزیع نیروها، ناعدالتی‌ وجود دارد آن هم در شرایطی که این افراد در خط مقدم مبارزه با کرونا زحمت می کشند و در نهایت به آن ها ٣٠٠ یا ۴٠٠ هزار تومان تعلق می گیرد و مبالغ بیشتر را به کسانی می دهند که در ستاد هستند. لازم است که وزیر بهداشت در این باره ورود کند.

وی افزود: باید وضعیت نیروهای طرحی که در دوران کرونا خدمت می کنند با سایر نیروهای طرحی در دوران غیر کرونا متفاوت باشد، به همین دلیل باید وزیر بهداشت، سازمان برنامه و سازمان استخدامی تدبیری درباره این نیروها داشته باشد.

***به کانال سازمان نظام پزشکی بپیوندید

نماینده بروجرد همچنین با انتقاد از اجرایی نشدن دستور وزیر بهداشت درباره افزایش رشته های دانشکده پرستاری شهرستان بروجرد در تذکری دیگر خواستار پرداخت حقوق معوقه معلمان اعزامی خارج از کشور و ارتقا و تبدیل وضعیت نیروهای خدوم صدا و سیما شد.

گودرزی در پایان تاکید کرد که با توجه به مصوبه کمیسیون ماده ٢٣ و ردیف بودجه ملی باید هر چه سریعتر پروژه راه آهن شهرستان بروجرد اجرایی شود.

انتهای پیام

زهرا رحیمی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

قلی زاده دوشنبه, 20 مرداد,1399 10:53
با سلام- ممنون از نماینده محترم بروجرد که به حق گفتند حق الزحمه افرادی که مستقیما با کرونا درگیرند در مقابل زحمات بسیار ناچیز وناعادلانه توزیع میگرددواین بودجه بین تمام افراد بیمارستان بخصوص بعضی بالا دستی ها چشمگیر تره.-امیدوارم با تمهیدات وزیر محترم مدافعان سلامت خط مقدم به حقشون برسن