ﺳﻪشنبه، 28 فروردین 1403

یک دانشگاه پزشکی مدرن ایرانی قلابی در بابل پلمب شد

یک دانشگاه پزشکی مدرن ایرانی قلابی در بابل پلمب شد

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی بابل از پلمب یک واحد دانشگاه پزشکی مدرن ایرانی و کلینیک درمانی احیاء در این شهرستان خبر داد که به صورت قلابی در حال فعالیت بود.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و به نقل از ایرنا؛ دکتر قاسم‌زاده با اشاره به این که  فردی ۳۰ ساله‌ با جعل لقب پروفسور و با تاسیس دانشگاه و کلینیک پزشکی غیرمجاز در شهرستان بابل اقدام به جذب دانشجو کرده و از تعداد قابل توجهی مراجعه کننده در کلنیک مذکور هزینه کلان دریافت نموده است؛ اظهار کرد: این شخص با ادعاهای واهی مبنی بر درمان بیماری‌های صعب العلاج مبالغ هنگفتی از بیماران طلب و دریافت می‌کرد.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی بابل گفت: کارشناسان اداره نظارت بر درمان دانشگاه علوم پزشکی بابل، با هماهنگی با دادستان عمومی و انقلاب بابل و دادگاه ویژه مربوطه در استان محل کار این فرد مداخله‌گر در امور پزشکی را شناسایی و پلمب کرده و با تشکیل پرونده جهت رسیدگی به مراجع قضایی ارجاع شد.

***سازمان نظام پزشکی  را در اینستاگرام  دنبال کنید

قاسم‌زاده ضمن تاکید بر عزم جدی دانشگاه علوم پزشکی بابل بر برخورد با افراد غیرمجاز در حوزه‌ پزشکی و  دندانپزشکی، پوست و زیبایی و طب سنتی از مردم خواست تا فریب تبلیغات غیر واقعی و اغواکننده‌ در این حوزه‌ها را نخورند و در صورت مشاهده چنین مواردی بلافاصله با معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی بابل و یا با سامانه ۱۹۰ اطلاع رسانی کنند.

پیش از این نیز دانشگاه علوم پزشکی بابل در یک اقدامی چند دندانپزشک قلابی و عطاری‌های غیر مجاز را شناسایی و به مراجع قضایی برای رسیدگی به پرونده معرفی کرد.

دانشگاه علوم پزشکی بابل که مستقل از دانشگاه علوم پزشکی مازندران فعالیت می کند، شهرستان بیش از  ۵۲۰ هزار نفری بابل را با هفت بیمارستان آیت الله روحانی و میناگر ، شهید بهشتی ، یحیی نژاد ، کودکان امیرکلا، بیمارستان مرزیکلا در بخش بابلکنار و نیز بیمارستان پرتو درمانی بابلسر را تحت پوشش دارد.

انتهای پیام

زهرا رحیمی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

حقیقی یکشنبه, 19 مرداد,1399 23:27
ضمن عرض احترام به همکاران عزیز
متاسفانه به نظر میرسه اماکن غیر مجاز زیادی در بابل مشغول فعالیتهای پزشکی هستند یک راه کنترل هر چه سریعتر این خلافکاریها ارتباط معاونت درمان با تابلوسازان است به این ترتیب که برای نصب تابلو ابتدا به ساکن از واحد نظارت بر دفاتر و‌مطب های پزشکی و پیراپزشکی معاونت درمان مجوز نصب تابلو را کسب کرده باشند ضمن اینکه فعالیتهای اینستاگرامی و شبکه های اجتماعی مشابه نیز باید کاملا شفاف و دارای مجوز باشند