پنجشنبه، 9 فروردین 1403

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر مطرح کرد:

اعزام تیم واکنش سریع به منازل بیماران کرونایی

اعزام تیم واکنش سریع به منازل بیماران کرونایی

دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر گفت: در حال حاضر ۳۰۷ بیمار در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر بستری هستند.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و به نقل از ایسنا؛ سعید کشمیری با بیان اینکه طی ۲۴ ساعت گذشته ۶۳ بیمار در بخش‌های کرونایی بستری‌ شده‌اند، اظهار کرد: در حال حاضر ۱۶۶ مورد مثبت قطعی در بیمارستان‌های استان بستری هستند و خوشبختانه در ۲۴ ساعت گذشته ۴۶ مورد از بستری‌ها با حال خوب از بیمارستان مرخص شده‌اند که از این تعداد ۲۲ مورد مثبت قطعی بوده‌اند.

وی افزود: متأسفانه یک نفر از همشهریان عزیزمان روز جمعه، پنج نفر روز شنبه و یک نفر نیز روز یکشنبه فوت‌ شده‌اند که تست کرونای آن‌ها امروز مثبت اعلام‌ شده و در رده سنی ۳۹ (دارای سابقه دیابت و فشار خون) تا ۸۳ سال هستند.

***به کانال سازمان نظام پزشکی بپیوندید

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با بیان اینکه هم‌اکنون ۴۳ مورد در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بستری هستند، گفت: از این تعداد در حال حاضر ۲۴ مورد از آن‌ها با کمک دستگاه نفس می‌کشند.

کشمیری بیان کرد: رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی از سوی مردم و در دستگاه‌های اجرایی و اداری افزایش‌ یافته که این مهم سبب خارج شدن استان از وضعیت قرمز شده است.

دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر عنوان کرد: هرگونه اجتماع شرایط را برای انتشار بیماری کرونا در استان بوشهر را تسهیل می‌کند از این نظر قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا با رعایت موارد بهداشتی به ویژه استفاده از ماسک مورد تأکید است.

***سازمان نظام پزشکی  را در اینستاگرام  دنبال کنید

وی اضافه کرد: اعزام تیم واکنش سریع به منازل بیماران کرونایی برای جداسازی بیماران از سایر افراد، آموزش و گندزدایی یکی از کارهایی است که دانشگاه علوم پزشکی بوشهر برای بحث پیشگیری از بیماری کرونا در حال انجام دادن آن است.

این مسئول خاطرنشان کرد: در حال حاضر استفاده از ماسک، رعایت پروتکل‌های بهداشتی، فاصله‌گذاری اجتماعی و کاهش تجمعات موجب شده میزان شیوع بیماری تا حدودی در استان بوشهر کاهش یابد.

انتهای پیام

زهرا رحیمی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.