جمعه، 31 فروردین 1403

توزیع کیت تشخیص کرونا در استان‌های قرمز

توزیع کیت تشخیص کرونا در استان‌های قرمز

رییس هیات امنای صرفه جویی ارزی در معالجه بیماران از تحویل و توزیع کیت کرونا برای دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور از جمله استان‌هایی که در وضعیت قرمز قرار دارند، خبر داد.

 به گزارش اداره کل روابط عمومی ؛ دکتر مهدی یوسفی درباره جزئیات تحویل کیت تشخیص کرونا به دانشگاه‌های علوم پزشکی اظهار داشت: توزیع کیت‌ها بر اساس اولویت و لیست‌های اعلامی از طرف معاونت بهداشت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی انجام می‌شود. همچنین بلافاصله کیت‌های خریداری شده بین دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور توزیع می‌شود.

***به کانال سازمان نظام پزشکی بپیوندید

 وی با اشاره به اینکه کیت‌های کرونا برای دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور و انستیتو پاستور ارسال شده است، اعلام کرد: کیت‌های تشخیص کرونا برای استان‌هایی مانند هرمزگان،  ایلام و دیگر استان ها که در وضعیت قرمز قرار دارند نیز ارسال شده است.

بنابر اعلام روابط عمومی وزارت بهداشت، یوسفی تاکید کرد: هیات امنای صرفه جویی ارزی تامین کننده کیت‌های کرونا بر اساس شاخص‌هایی است که معاونت بهداشت صادر می‌کند. بنابراین هیات امنا در صدور حواله نقشی نداشته و تمامی توزیع ها را بر اساس لیست اعلامی معاونت بهداشت انجام می دهد.

انتهای پیام

 

زهرا رحیمی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.