پنجشنبه، 9 فروردین 1403

جامعه پزشکی کرمانشاه پنجمین شهید خدمت را تقدیم سلامتی مردم کرد

جامعه پزشکی کرمانشاه پنجمین شهید خدمت را تقدیم سلامتی مردم کرد
جامعه سلامت کرمانشاه روز جمعه یکی دیگر از ایثارگران خود را در راه سلامتی مردم از دست داد تا پنجمین شهید خدمت را در کارنامه ایثار و خدمت رسانی به ثبت برساند.

رییس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیدیت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه روز جمعه به ایرنا گفت: دکتر محمدرضا سمیعی صبح جمعه پس از چند روز بستری در بیمارستان گلستان بر اثر کرونا درگذشت. 

مهدی محمدی افزود: دکتر سمیعی دکترای علوم آزمایشگاهی، موسس و مسوول فنی آزمایشگاه بوعلی و مسوول فنی آزمایشگاه مرکزی رفرانس کرمانشاه بود.

او گفت: دکتر سمیعی صبح امروز جمعه پس از تحمل رنج بیماری کرونا و باوجود تلاش کادر درمانی در بیمارستان گلستان جان به جان آفرین تسلیم‌ کرد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه نیز در پیامی درگذشت دکتر سمیعی را تسلیت گفت و نوشت: درگذشت شادروان دکتر محمدرضا سمیعی که سالها در عرصه فعالیت های تشخیصی در استان از جمله به عنوان مدیر امور آزمایشگاه‌های معاونت درمان دانشگاه و مسوولیت فنی بخشی از آزمایشگاه مرجع و نیز در بیمارستان‌های کرمانشاه به مردم خدمت کرد، موجب اندوه جامعه سلامت استان شد.

دکتر محمودرضا مرادی در ادامه این پیام آورده است: این ضایعه را به خانواده و بازماندگان مصیبت دیده، همکاران و به ویژه جامعه علوم آزمایشگاهی استان تسلیت می گویم و ‌امیدوارم پاداش خدمت صادقانه و خوش خلقی همیشگی ایشان رضایت و ‌رضوان الهی باشد.

گفتنی است تاکنون پنج تن از مجموعه سلامت استان کرمانشاه شامل یک زن و چهار مرد براثر ابتلا به کرونا جان خود را از دست داده اند.

دکتر امیر صدری امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.