جمعه، 31 فروردین 1403

تشدید بازرسی‌های بهداشتی از اماکن عمومی / پلمب بیش از 8 هزار مرکز متخلف در کشور

تشدید بازرسی‌های بهداشتی از اماکن عمومی / پلمب بیش از 8 هزار مرکز متخلف در کشور
سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از تشدید بازرسی‌های بهداشتی از مراکز تهیه، توزیع، عرضه و فروش مواد غذایی، اماکن عمومی و واحدهای کارگاهی و همچنین پلمب تعدادی از واحدهای متخلف، پس از اخطار خبر داد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و به نقل از  وبدا، دکتر سیما سادات لاری درباره تشدید بازرسی‌های بهداشتی گفت: تا تاریخ 27 تیر ماه امسال، 50 هزار و 238 بازرسی مشترک با سایر دستگاه‌ها انجام شده و 8 هزار و 146 واحد متخلف پس اخطار، پلمب شده‌اند.

وی ادامه داد: در استان تهران نیز ضمن تشدید بازرسی‌های بهداشتی، هزار و 265 مورد بازرسی مشترک با سایر دستگاه‌ها انجام و 481 واحد متخلف پس از اخطار، پلمب شده‌اند.

معاون وزیر بهداشت بیان کرد: برخی از این اماکن پلمب شده در سطح کشور، مانند باشگاه‌های ورزشی، کارگزاری بورس به دلیل تجمع، بازار روز میوه فروشی، پمپ بنزین، دفتر پیشخوان، مجتمع تجاری و موارد دیگری بوده که پلمب شده است.

***سازمان نظام پزشکی  را در اینستاگرام  دنبال کنید

وی تصریح کرد: انتظار ما از مردم، اصناف و اماکن مختلف در شرایط فعلی شیوع ویروس کرونا، رعایت حداکثری پروتکل‌های بهداشتی، اجرای فاصله گذاری فیزیکی و استفاده از ماسک در مکان‌های سرپوشیده است و  اگر مردم این اصول سه گانه را رعایت کنند، می‌توانیم تا حد زیادی ویروس کرونا را کنترل کنیم و از شیوع گسترده آن در جامعه پیشگیری کنیم.

سخنگوی وزارت بهداشت یادآور شد: بیماری کووید 19 فعلا هیچ واکسنی در جهان ندارد و تنها قدرت واحد در برابر آن، پذیرفتن مسئولیت اجتماعی و رعایت بهداشت است.

انتهای پیام

زهرا رحیمی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.