شنبه، 1 اردیبهشت 1403

نانوایی ها بیشترین شکایت را در روزهای کرونایی دارا هستند

نانوایی ها بیشترین شکایت را در روزهای کرونایی دارا هستند
فرمانده ستاد مقابله با کرونا در کلانشهر تهران، بیشترین شکایات از ارائه دهندگان خدمات را مربوط به صنف نانوایان، اغذیه فروشی‌ها و پاساژها دانست.

به گزارش اداره کل روابط عمومی دکتر علیرضا زالی، یکی از بخش‌های موثر در کاهش بار بیماری را نظارت بر مراکز کسب و کار عنوان کرد و گفت : بسیاری از دریافت کنندگان خدمات به علت رعایت نشدن شیوه نامه‌های بهداشتی در برخی اصناف در معرض خطر قرار گرفته‌اند و به همین دلیل قرار شد دوباره با بخشنامه‌ای، اصناف به استفاده بهینه از شیوه نامه‌های بهداشتی بپردازند.

زالی به موضوع دسترسی آحاد مردم به ماسک اشاره کرد و افزود: از وزارت صمت درخواست می‌کنیم راه حل‌هایی در این خصوص ارائه کنند و قطعاً اگر ما امروز ماسک یارانه‌ای و ارزان قیمت در اختیار اصناف و مردم بگذاریم به مراتب ارزان‌تر از این است که افراد را در بیمارستان‌ها با هزینه‌های گزاف درمان کنیم و به لحاظ اقتصادی هم این امر به صرفه است.

***سازمان نظام پزشکی  را در اینستاگرام  دنبال کنید

وی خاطرنشان کرد: با بررسی سامانه ۱۹۰ در کشور و در استان تهران بیشترین میزان شکایات در مجموعه خدمات از نانوایان بوده است که با اتحادیه نانوایان و رئیس اتاق اصناف تهران جلسه مشترکی خواهیم داشت تا نانوایان به رعایت بیشتر شیوه نامه‌ها ملزم شوند.

فرمانده ستاد مقابله با کرونا در کلانشهر تهران، افزود: گروه دومی که از آنها بیشتر شکایت شده اغذیه فروشی‌ها و پس از آن مجتمع‌های بزرگ و پاساژها است و کلیه سیستم‌های توزیع خدمات، موظف شده‌اند کد بهداشتی صنف خود را نصب کنند.

انتهای پیام

زهرا رحیمی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.