جمعه، 10 فروردین 1403

همراهی خانه هنرمندان ایران با آثار منتخب <کرونا به روایت تصویر> در مجموعه کروناروایت

خانه هنرمندان، میزبان کروناروایت می‌شود

خانه هنرمندان، میزبان کروناروایت می‌شود
مدیرعامل خانه هنرمندان ایران در دیدار با مدیران رویداد کروناروایت، ضمن ارزشمند خواندن ثبت اسناد مربوط به جانفشانی‌های جامعه بهداشت و درمان در مقابله با کرونا، برای همراهی با این پروژه اعلام آمادگی کرد و برپایی نمایشگاهی از آثار منتخب کروناروایت در بخش 《کرونا به روایت تصویر》را نقطه عزیمت این همراهی دانست.

مدیرعامل خانه هنرمندان ایران از همراهی این نهاد با رویداد 《کروناروایت: ثبت لحظه‌های ماندگار》 خبر داد.
مجید رجبی‌معمار در دیدار با مدیران کروناروایت، ضمن ارزشمند خواندن ثبت اسناد مربوط به جانفشانی‌های جامعه بهداشت و درمان در مقابله با کرونا، برای همراهی با این پروژه اعلام آمادگی کرد و برپایی نمایشگاهی از آثار منتخب کروناروایت در بخش 《کرونا به روایت تصویر》را نقطه عزیمت این همراهی دانست. 

 

در این دیدار، مسعود حبیبی (معاون اجتماعی و پارلمانی سازمان نظام پزشکی) و محمد کیاسالار (دبیر کروناروایت)، اهداف و برنامه‌های رویداد "کروناروایت" را تشریح کردند. سپس آسیه مزینانی (معاون فرهنگی و هنری خانه هنرمندان) و سید عماد حسینی (معاون آموزشی و پژوهشی خانه هنرمندان) پیشنهادهایی در راستای افزایش اثربخشی این پروژه ارائه کردند و در نهایت، مجید رجبی‌معمار خواستار تدوین سازوکار این همکاری در قالب کارگروه‌های مشترک شد تا زمان و شیوه برگزاری این نمایشگاه در اسرع وقت اطلاع‌رسانی شود.
رویداد کروناروایت در ۱۰ بخش جداگانه به دبیری محمد کیاسالار برگزار می‌شود و متقاضیان می‌توانند آثار خود را در وبسایت نظام پزشکی به نشانی irimc.org در سامانه کروناروایت ثبت کنند.

***سازمان نظام پزشکی  را در اینستاگرام  دنبال کنید

برچسب ها : لحظه های ماندگار
دکتر امیر صدری امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.