شنبه، 1 اردیبهشت 1403

پیگیری وضعیت پزشک مضروب پیرانشهری دردستور کار شورای معاونین

پیگیری وضعیت پزشک مضروب پیرانشهری دردستور کار شورای معاونین

هفتادویکمین جلسه شورای معاونین سازمان نظام پزشکی تشکیل و اهم موضوعات مبتلا به جامعه پزشکی از جمله پیگیری وضعیت دکتر ابوترابی پزشک مضروب پیرانشهر دردستور کار قرار گرفت.

به گزارش اداره کل روابط عمومی ؛ هفتاد و یکمین جلسه شورای معاونین سازمان نظام پزشکی با حضور دکتر ظفرقندی رئیس کل ؛ معاونین ؛ مدیر کل حوزه ریاست و مدیر کل روابط عمومی تشکیل و مقرر شد تا گزارشی مکتوب از اختیاراتی که در زمینه امضای الکترونیک و کارت هوشمند به نظام پزشکی واگذار شده؛ تهیه  و ارایه شود.

همچنین پیگیری وضعیت سلامت و قضایی دکتر ابوترابی پزشک مضروب پیرانشهری نیز در دستور کار شورای معاونین قرار گرفت .

در این جلسه بر ضرورت تشکیل شورای راهبردی سلامت الکترونیک سازمان با دعوت از دکتر سجاد رضوی تاکید و مقرر شد تا الزامات ساختاری لازم در پروژه های سلامت الکترونیک سازمان با محوریت این شورا بررسی شود.

از دیگر موارد مورد بحث و بررسی در این جلسه ارائه توضیحات مبسوط در خصوص پروژه کرونا روایت به شورای عالی سازمان بود ؛ همچنین مقرر شد مشکلات فنی دریافت حق عضویت و تعویق پرداخت مطالبات سازمان نیز مورد بررسی قرار گیرد.

گفتنی است دکتر ابوترابی ؛ پزشک مضروب پیرانشهری در حاشیه این جلسه با رئیس کل سازمان و رئیس  شورای عالی دیدار و گفت و گو نمود و دکتر ظفرقندی ضمن دلجویی از وی این اطمینان را داد که موضوع بطور جدی از سوی دادستان کل و سایر مسئولان در حال پیگیری است و دکتر معین نیز از برخورد شایسته دکتر ابوترابی تجلیل و قدردانی نموده و اظهار امیدواری کرد  با پیگیری های قضایی و قانونی دیگر شاهد چنین صحنه هایی نباشیم.

همچنین دکتر سلیمی معاون آموزش و پژوهش سازمان نیز اعلام کرد ؛ نظام پزشکی پیگیری درمان آسیب های وارده به دکتر ابوترابی خواهد بود .

دکتر ابوترابی نیز ضمن تشکر از پیگیری های سازمان نظام پزشکی بیان کرد طی چند روز گذشته و پس از رسانه ای شدن موضوع ضرب و شتم وی ؛ هزاران نفر از مردم پیرانشهر با ارسال نامه و پیام اظهار تاسف و انزجار از عاملان این حادثه تلخ نمودند.

 

 

انتهای پیام

زهرا رحیمی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.