پنجشنبه، 9 فروردین 1403

دستگیری ضاربان پزشک متخصص بیهوشی در پیرانشهر

دستگیری ضاربان پزشک متخصص بیهوشی در پیرانشهر
رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی‌درمانی آذربایجان‌غربی گفت: ضاربان پزشک متخصص در پیرانشهر با همراهی فرماندهی انتظامی، دستگاه قضا و فرماندار این شهرستان دستگیر شدند.

به گزارش روابط عمومی سازمان نظام پزشکی، به نقل از ایرنا، جواد آقازاده، پنجشنبه ۵ تیر در گفت و گو با خبرنگاران افزود: این افراد، متخصص بیهوشی را در شهرستان پیرانشهر در استان آذربایجان غربی مضروب کرده بودند که با همراهی مسئولان، به مراجع قضایی تحویل داده شده‌اند.

وی اضافه کرد: پزشکان در راستای حفظ سلامت بیماران به ویژه در شرایط خاص ویروس کرونا با همه توان تلاش می‌کنند و سعی آنان، جلوگیری از فوت حتی یک بیمار است و نباید با آنان اینچنین رفتارهایی صورت گیرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان ادامه داد: این استان در وضعیت قرمز بوده و تعداد افراد مبتلا به بیماری کرونا همچنان رو به افزایش است.

آقازاده افزود: تعداد افراد بستری در بیمارستان‌های آذربایجان غربی با سندرم حاد تنفسی افزایش یافته است و این استان در وضعیت حساسی قرار دارد.

وی درباره تعطیلی بازار مهاباد نیز گفت: اقدام اصناف این شهرستان مبنی بر همراهی با مدافعان سلامت در تعطیلی بازار، اقدامی بسیار ارزشمند بود که باید از آنان قدردانی کرد.

آقازاده درباره میانگین سنی فوتی‌های مبتلا به بیماری کرونا بیان کرد: میانگین سنی فوتی مبتلایان به این بیماری در استان از ۷۴ سال به ۶۸ سال کاهش یافته که نشان دهنده فوت شدن افرادی با سنین میانسالی و حتی جوانی است.

در حال حاضر، بیش از ۲۱۰ هزار نفر در کشور به بیماری کرونا مبتلا شده و نزدیک به ۸۰ درصد آنان بهبود یافته اند.

بخش مهمی از کسب و کارهای این شهرستان وابسته به بخش گردشگری است که باتوجه به شیوع کرونا در کشور آسیب جدی به این کسب و کارها وارد شده است.

امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.