جمعه، 10 فروردین 1403

120 شهید و چهار هزار مبتلا

رونمایی از اولین بنر شهدای مدافع سلامت

رونمایی از اولین بنر شهدای مدافع سلامت
براساس اطلاعات جمع آوری شده تاکنون در طی همه گیری کووید 19 کادر درمان ایران حدود 120 شهید و بیش از چهار هزار مبتلا به بیماری را شاهد بوده است. قطعا و با به روز رسانی ها این آمار افزایش خواهد یافت.

 

سازمان نظام پزشکی جمهوری اسلامی ایران به منظور قدردانی از مقام و جایگاه مدافعان سلامت ایران در همه گیری کووید 19 اقدام به جمع آوری اطلاعات مبتلایان به بیماری و شهدای سلامت ناشی از کووید 19 کرده است. جمع آوری اطلاعات با همکاری سازمان های نظام پزشکی مراکز استان و شهرستان ها، وزارت بهداشت و دانشگاه های علوم پزشکی و سازمان های مرتبط در امر درمان مانند سازمان تامین اجتماعی و نیروهای مسلح و ... در حال انجام است و به روزرسانی آن به طور مرتب انجام خواهد شد.

براساس اطلاعات جمع آوری شده تاکنون کادر درمان ایران حدود 120 شهید و بیش از چهار هزار مبتلا به بیماری را شاهد بوده است. قطعا و با به روز رسانی ها این آمار افزایش خواهد یافت.

به منظور قدردانی و تجلیل شهدای مدافع سلامت بنری با عکس‌های شهدای سلامت طراحی شده که در تمام مناطق شهری نصب خواهد شد.

با احترام به جایگاه این شهدای عالیقدر از عموم مردم ایران می خواهیم برای حفاظت از سلامت خود و اعضای خانواده خود و نیز فرزندانشان که در لباس کادر درمان در حال خدمت رسانی ایثارگرانه هستند، تا حد امکان از ترددهای غیرضروری خودداری کنند و کلیه پروتکل های محافظتی و فاصله گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک صورت را جدی بگیرند

دکتر امیر صدری امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.