پنجشنبه، 9 فروردین 1403

توضیح واحد صدور پروانه های سازمان نظام پزشکی درخصوص امتیازات بازآموزی برای دریافت پروانه مطب

توضیح واحد صدور پروانه های سازمان نظام پزشکی درخصوص امتیازات بازآموزی برای دریافت پروانه مطب
با توجه به لزوم ارائه گواهی نهایی بازآموزی جهت تمدید یا صدور پروانه طبابت پزشکان و اجرایی شدن این تسهیلات لطفا متقاضیان قبل از مراجعه به سازمان نظام پزشکی با معاونت آموزشی دانشگاه‌های مربوطه هماهنگی به عمل آید.

در پی درج خبر اعلام «تسهیلات درخصوص امتیازات بازآموزی در دریافت پروانه مطب» درخصوص مکاتبه رئیس آموزش مداوم جامعه پزشکی با سازمان نظام پزشکی، و بروز ابهاماتی در این خصوص، واحد صدور پروانه های سازمان نظام پزشکی در این خصوص اعلام کرد:« . برای تماس تلفنی با اداره بازآموزی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی : 3-  23872302، اداره بازآموزی دانشگاه علوم پزشکی دانشگاه تهران: 4- 42910141 و اداره بازآموزی دانشگاه علوم پزشکی ایران 88622739 تماس بگیرند.»

دکتر امیر صدری امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

دگتر محمدرضا مروج اسکوئی پنجشنبه, 05 تیر,1399 15:12
درود بر عزیزان همکار سازمان نظام پزشکی جمهوری اسلامی تهران
با توجه به امکانات وسیع دستیابی به آخرین اطلاعات تشخیصی و درمانی در فضای مجازی از سراسر دنیا و به همه زبان ها ، و با توجه به مشکلات موجود بدلیل شیوع کرونا ، برگزاری دوره های بازآموزی حضوری نتیجه ای غیر از اتلاف وقت و هزینه و انرژی برای همکاران پزشک ، جامعه پزشکی و مردم عزیز ایران ندارد.
پزشکی که مشغول به انجام کار درمان در مراکز دولتی ، خصوصی یا مطب است ، لاجرم مجبور به انجام مطالعات لازم در زمینه موارد تخصصی مربوط به رشته خود است و هرپزشکی در فرصت های روزانه برای مطالعه در فضای مجازی بنا به ضرورت شغلی استفاده مینماید.
از مسئولین محترم سازمان نظام پزشکی تقاضا دارد از مبادی مربوطه نسبت به حذف این مشکل یا نا مرتبط نمودن تمدید پروانه مطب با این شرط غیر ضروری و غیر مفید اقدامات لازم معمول فرمایند.
واقعیت امر این است که به حد غیرقابل تحملی مشکلات برای جامعه پزشکی و در واقع کل جامعه ایران وجود دارد . شایسته است نسبت به حذف این گرفتاری برای همکاران اقدامات کافی و وافی انجام شود تا باری از دوش این قشر فرهیخته و زحمتکش برداشته شود و این امر مهم جز با اراده و تلاش مسئولین محترم سازمان نظام پزشکی میسر نخواهد بود.
در راستای به انجام رسانیدن این خواسته عموم جامعه پزشکی بنده به نوبه خود حاضر به انجام هرگونه همکاری هستم .
شماره موبایل اینجانب 09121194545 و تلفن ثابت 88035519 میباشد.
=====
با سلام لطفا با دفتر معاونت آموزشی تماس حاصل نمایید
84138436شماره دفتر معاونت