شنبه، 1 اردیبهشت 1403

فراخوان ارسال طرح‌ها و پیشنهادات برای برگزاری مراسم روز پزشک

فراخوان ارسال طرح‌ها و پیشنهادات برای برگزاری مراسم روز پزشک
روابط عمومی سازمان نظام پزشکی از کلیه همکاران و اعضای کادر درمان و هنرمندان و صاحبان ایده و اندیشه دعوت می‌کند تا طرح‌ها و پیشنهادات و نظرات خود را در خصوص برگزاری مراسم روز پزشک به صورت مکتوب، صوتی یا تصویری را به واحد روابط عمومی سازمان به شماره فاکس 88330685 یا شماره واتس آپ 912 834 94760 ارسال کنند.

شاید بی مناسبت نباشد اگر ادعا کنیم امسال، سال پزشک( و کل کادر درمان و بهداشت و سلامت) است. سالی که با بزرگترین همه گیری معاصر جهان آغاز شده و به مجاهدت‌ها و تلاش‌ها و ایثار و فداکاری‌های فراوان کادر درمان پیوند خورد. سالی که در همین سه ماهه اول سال جامعه درمانی کشور شهدای مدافع سلامت فراوانی را راه حفظ سلامت جامعه عمومی کشور کرده است.

اگرنه سال پزشک، اما روز پزشک می تواند بهانه ای باشد برای تجلیل از خدمات بی دریغ کادر درمان، به دلیل حماسه هایی که که جامعه درمان در مواجهه با همه گیری کووید 19 رقم زدند، روز پزشک امسال روز ویژه ای خواهد بود، و سازمان نظام پزشکی با در نظر گرفتن این موضوع تلاش دارد تا در صورت امکان و براساس پروتکل های مصوب مراسمی در خور و در شان جایگاه کادر درمان و با درنظر گرفتن موضوع ویژه مدافعان سلامت برگزار کند.

بر این اساس روابط عمومی سازمان نظام پزشکی از کلیه همکاران و اعضای کادر درمان و هنرمندان و صاحبان ایده و اندیشه دعوت می‌کند تا طرح‌ها و پیشنهادات و نظرات خود را به صورت مکتوب، صوتی یا تصویری را به واحد روابط عمومی سازمان به شماره فاکس 88330685 یا شماره واتس آپ 912 834 94760 ارسال کنند.

دکتر امیر صدری امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.