جمعه، 10 فروردین 1403

دکتر فاضل، رئیس جامعه جراحان ایران و وزیر اسبق بهداشت:

حق تعرفه گذاری را به سازمان نظام پزشکی برگردانید

 حق تعرفه گذاری را به سازمان نظام پزشکی برگردانید
جامعه خدمتگزار پزشکی ایران با شجاعت و صمیمیت به وظایف خود در برابر هموطنان شریف خود عمل کرده است و تضعیف این قشر خدوم و جان برکف آسیب های اجتماعی و اقتصادی جبران ناپذیر به بار خواهد آورد.

به گزارش روابط عمومی سازمان نظام پزشکی، دکتر ایرج فاضل، رئیس جامعه جراحان ایران طی نامه ای به رئیس کل سازمان نظام پزشکی بار دیگر مراتب اعتراض این جامعه را نسبت به تعرفه های مصوب سال 1399 اعلام نمود.

وزیر اسبق بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در بخشی از این نامه ضمن حمایت از مواضع رئیس کل سازمان بخصوص نگارش نامه اعتراضی وی به تعرفه های مصوب سال 1399 آورده است: همانطور که در اطلاعیه 16 اردیبهشت 1399 یادآور شده ایم، تعرفه K جراحی و ویزیت پزشکان در بخش خصوصی مورد قبول جامعه جراحان نبوده و این شیوه تعرفه گذاری را نقض فاحش حقوق جراحان دانسته که هیچ مبنای علمی و اقتصادی برای آن نمی توان یافت.

به کانال سازمان نظام پزشکی بپیوندید

دکتر فاضل همچنین با اشاره به روند محاسبات تعرفه در کمیته تعرفه و شورای عالی سازمان نظام پزشکی ضمن تایید این  روش اضافه کرده است: جامعه جراحان ایران با هدف جلوگیری از فروپاشی بیمارستان های خصوصی ایران و برقراری و نهادینه نمودن عدالت برای جامعه خدوم پزشکی بالاخص پزشکان عمومی که در سرسر کشور خدمتگزار مردم هستند، مصرانه درخواست می نماید که تعرفه گذاری بخش خصوصی همانطور که در قانون سال 1383 تصریح شده است به عهده سازمان نظام پزشکی گذاشته شود.

رئیس جامعه جراحان ایران در پایان این نامه افزوده است: جامعه خدمتگزار پزشکی ایران با شجاعت و صمیمیت به وظایف خود در برابر هموطنان شریف خود عمل کرده است و تضعیف این قشر خدوم و جان برکف آسیب های اجتماعی و اقتصادی جبران ناپذیر به بار خواهد آورد.

سازمان نظام پزشکی  را در اینستاگرام  دنبال کنید

پایان پیام

امتیاز به خبر :

فایل پیوست

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.