جمعه، 10 فروردین 1403

ادامه تعلیق تمام پروازها در سودان تا دو هفته‌ی دیگر

ادامه تعلیق تمام پروازها در سودان تا دو هفته‌ی دیگر


سخنگوی سازمان هواپیمایی سودان اعلام کرد : به‌دلیل از بین نرفتن ویروس کرونا در این کشور، تعطیلی تمام فرودگاه‌ها و تعلیق پروازهای داخلی و خارجی تا دو هفته‌ی دیگر تمدید شده است.

به گزارش اداره کل روابط عمومی، به نقل از خبرگزاری رویترز، عبدالحفیظ عبدالرحیم، سخنگوی سازمان هواپیمایی سودان اعلام کرد، دولت این کشور تصمیم دارد تمام فرودگاه‌های بین‌المللی کشور و تمام پروازهای تجاری داخلی را تا دو هفته‌ی دیگر یعنی تا ۲۸ ژوئن هم‌چنان بسته و در حالت تعلیق نگه دارد.

سودان از ماه مارس به منظور مهار ویروس همه‌گیر کرونا در کشور اقدام به تعطیلی فرودگاه‌ها و تعلیق تمام پروازها کرده است. دولت این کشور نیز هر دو هفته یک‌بار به بررسی این مسئله پرداخته است.

به کانال سازمان نظام پزشکی بپیوندید

عبدالحفیظ عبدالرحیم، سخنگوی سازمان هواپیمایی سودان (SCAA) اظهار کرد که فرودگاه‌های کشور تنها برای حمل بار، دریافت کمک‌های بشردوستانه، جابه‌جایی کارگران سازمان‌های نفتی و یا خروج خارجی‌ها از کشور باز و قابل استقاده هستند.

وزارت بهداشت سودان نیز اعلام کرد که تعداد کل موارد قطعی ابتلا به کرونا در این کشور به ۷ هزار و ۷ نفر رسیده و شمار جان‌باختگان بر اثر ابتلا به کرونا نیز ۴۴۷ تن گزارش شده است.

انتهای پیام

زهرا رحیمی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.