پنجشنبه، 9 فروردین 1403

آغاز هوشمندسازی اطلاعات بیمارستان سینا با راه اندازی نرم افزار اینلب

آغاز هوشمندسازی اطلاعات بیمارستان سینا با راه اندازی نرم افزار اینلب
معاون پژوهشی بیمارستان سینا از آغاز به کار نرم افزار اینلب در راستای هوشمندسازی اطلاعات این مرکز درمانی خبر داد.

به گزارش روز شنبه دانشگاه علوم پزشکی تهران، دکتر سیده هاله اشرف گفت: در راستای راه اندازی پرونده سلامت الکترونیک در بیمارستان سینا روند طراحی نرم افزار اینلب مطرح شد که این نرم افزار در سه نسخه اندروید، iOS  و وب قابل استفاده است و به کمک آن می توان به اطلاعاتی از قبیل نتایج آزمایش های بیماران و گزارش های رایولوژی دست یافت.

وی یکی از مزایای این نرم افزار را ایجاد سطوح متفاوت دسترسی به اطلاعات با توجه به حیطه کاری کادر درمان اعلام کرد و افزود: این اقدام امنیت لازم برای داده های بیمارستان را فراهم می آورد.

معاون پژوهشی بیمارستان سینا، پروژه هوشمندسازی بیمارستان را یک پروژه میان مدت عنوان کرد و اظهارداشت: در مرحله اول آن نرم افزار اینلب راه اندازی و شروع به کار کرد و در مراحل بعدی در آینده نزدیک شاهد برنامه های مشاوره ورادر (order) و درمانگاه الکترونیک در بیمارستان سینا خواهیم بود.

اشرف ادامه داد: دانش پزشکی با کمک دانش فناوری اطلاعات می تواند بر گستره دسته بندی اطلاعات پزشکی، ایجاد محیط ایمن برای نگهداری حجم زیادی از داده ها و فعالیت های پژوهشی بیفزاید و همچنین خدمات بهتری به مراجعین و بیماران ارایه دهد.

انتهای پیام

زهرا رحیمی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.