جمعه، 10 فروردین 1403

خوزستان نیازمند عزم ملی برای مبارزه با کرونا

خوزستان نیازمند عزم ملی برای مبارزه با کرونا

نماینده مردم دزفول مجلس دهم با بیان اینکه مردم تحت تاثیر اطلاع‌رسانی‌های غلط در خصوص رفتار کرونا در فصل گرما قرار گرفته و محدودیت‌های بهداشتی را رعایت نکردند، گفت: مقابله با کرونا در استان خوزستان نیازمند عزم ملی است.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و به نقل از خانه ملت؛ عباس پاپی‌زاده ، وضعیت شیوع کرونا در استان خوزستان را نگران کننده دانست و اظهار کرد: مردم استان خوزستان به اندازه کافی آب برای شستشو نداشته و همین موضوع و رعایت کامل مسائل بهداشتی را با مشکل مواجه می‌کند. از طرفی به دلیل برداشت اشتباه در خصوص سفید بودن استان خوزستان از ویروس کرونا، موجب افزایش سفرها به این استان و شیوع گسترده کرونا شد.

مردم تحت تاثیر اطلاع‌رسانی‌های غلط در خصوص رفتار کرونا در فصل گرما قرار گرفتند

نماینده مردم دزفول در دوره دهم مجلس شورای اسلامی، افزود: مردم تحت تاثیر اطلاع‌رسانی‌های غلط در خصوص رفتار کرونا در فصل گرما قرار گرفتند و محدودیت‌های بهداشتی را رعایت نکردند. درحالی که کرونا در روزهای گرم سال و در دمای 45 درجه خوزستان شروع به طغیان کرده است.

کمبود امکانات بهداشتی موجب افزایش کرونا در استان خوزستان شد

وی با اشاره به کمبود امکانات بهداشتی و درمانی در استان خوزستان ادامه داد: بسیاری از  بیماران کرونا که باید در بیمارستان‌ها بستری و مراقب شوند به دلیل کمبود امکانات و تخت بیمارستانی پذیرش نشدند، تردد این افراد در معابر و محافل موجب شکست قرنطینه و گسترش کرونا شد.

نایب رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس دهم با اشاره به اقدامات موثر استاندار خوزستان برای جلوگیری از شیوع کرونا در استان خوزستان، اظهار کرد: اقدامات بسیار خوبی برای مبارزه با کرونا در این استان صورت گرفته اما برای مقابله با این ویروس نوپدید به کمکی در سطح ملی نیاز داریم ./

پایان پیام

زهرا رحیمی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.