جمعه، 31 فروردین 1403

کمک بهیار بیمارستان امام خمینی (ره) ساری به جمع شهدای سلامت پیوست

کمک بهیار بیمارستان امام خمینی (ره) ساری به جمع شهدای سلامت پیوست
احمد ابراهیمی بشلی کمک بهیار بیمارستان امام خمینی (ره) شهر ساری مرکز استان مازندران به جمع شهدای سلامت این خطه شمال کشور پیوست.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان مازندران، احمد ابراهیمی بشلی هفته اول اردیبهشت ماه سال جاری در حال خدمت رسانی به بیماران مبتلا به کرونا به این ویروس مبتلا شد.
این شهید مدافع سلامت دانشگاه علوم پزشکی استان مازندران به عنوان یکی از ۲ دانشگاه علوم پزشکی استان، پس از حدود ۲ هفته بستری در بیمارستان محل کارش روز گذشته براثر عارضه شدید ریوی حاصل از بیماری کرونا به جمع دیگر شهدای سلامت استان مازندران پیوست.
شهید مداقع حرم احمد ابراهیمی بشلی متولد ۱۳۶۰ بود که در هنگام شهادت ۳۹ سال داشت و از این مرحوم یک پسر پنج ساله به یادگار ماند.
ویروس کرونا در استان مازندران  سی ام بهمن ماه سال جاری با شناسایی دو بیمار در بابل شروع شد و براساس آخرین آمار رسمی تاکنون ۱۷ نفر از کادر بهداشتی و درمانی دو دانشگاه  علوم پزشکی بابل و مازندران جان خود در راه خدمت به بیماران کرونایی از دست دادند و به جمع شهدای مدافع سلامت پیوستند.
۹ نفر از شهدای مدافع سلامت از دانشگاه علوم پزشکی بابل و ۸ نفر دیگر نیز از کادر بهداشتی و درمانی دانشگاه علوم پزشکی مازندران بودند.
روند انتقال ویروس کرونا در استان با وجود نوسان اندک ، از سوم فروردین ماه سال جاری تاکنون روند نزولی خود را طی می کند.
نزولی شدن ویروس کرونا در استان مازندران باعث برگشت به کار ۹۰ درصداز مشاغل کم خطر و خطر متوسط  در این خطه شمال کشور شد و پیش بینی می شود طبق دستورالعمل ستاد ملی کرونا مدارس و دانشگاههای این استان نیز از ۲۷ اردیبهشت ماه پس از حدود سه ماه تعطیلی فعالیت خود را با رعایت پروتکل های بهداشتی از سر بگیرند.

برچسب ها : کرونا
مهدی محمدزاده امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.