ﺳﻪشنبه، 28 فروردین 1403

پس از چهل روز تحمل بیماری کرونا

عروج مظلومانه دکتر مجتبی عابدیان عضو هیات مدیره و نماینده مجمع عمومی سازمان نظام پزشکی نکاء

عروج مظلومانه دکتر مجتبی عابدیان عضو هیات مدیره و نماینده مجمع عمومی سازمان نظام پزشکی نکاء
دکتر عابدیان مدتی تحت درمان های دارویی بود تا با وخامت وضعیت ریوی و گوارشی به آی سی یوی بیمارستان منتقل و اقدامات درمانی پیشرفته تر برای او آغاز شد. متاسفانه به دلیل درگیری شدید ریوی نهایتاً به ونتیلاتور متصل و صبح امروز نیز پس از چهل روز تحمل بار بیماری کرونا به درجه رفیع شهادت نایل آمد.

به گزارش روابط عمومی سازمان نظام پزشکی، دکتر محمودیان رییس نظام پزشکی شهرستان نکاء در بیان  چگونگی شهادت دکتر عابدیان عضو او نماینده نظام پزشکی نکاء در مجمع عمومی سازمان به خبرنگار ما گفت:

دکتر مجتبی عابدیان حدود چهل روز قبل حین کشیک خود در بیمارستان بوعلی شهرستان نکاء دچار بیماری کرونا شد. وی ابتدا درمان خود را در قرنطبنه خانگی شروع نمود و متاسفانه به دلیل بدتر شدن علایم بیماری به بیمارستان بوعلی نکاء منتقل شد.

رییس نظام پزشکی نکاء ادامه داد: دکتر عابدیان مدتی تحت درمان های دارویی بود تا با وخامت وضعیت ریوی و گوارشی به آی سی یوی بیمارستان منتقل و اقدامات درمانی پیشرفته تر برای او آغاز شد. متاسفانه به دلیل درگیری شدید ریوی نهایتاً به ونتیلاتور متصل و صبح امروز نیز پس از چهل روز تحمل بار بیماری کرونا به درجه رفیع شهادت نایل آمد.

دکتر محمودیان در بیان روحیات این شهید خدمت گفت: شهید عابدیان از پزشکان خوش نام، جهادی و محبوب نکاء بود که اگر چه اصالتاً اهل قایم شهر بود و جسد مطهرش نیز برای خاک سپاری به قایم شهر فرستاده شد اما حدود 25 سال از عمر مبارک خود را در شهرستان نکاء صرف سلامت و درمان اهالی این شهر نمود. وی در هنگام شهادت 52 سال سن داشت و صاحب یک فرزند پسر بود.

روابط عمومی سازمان نظام پزشکی وظیفه خود می داند این مصیبت غیر قابل جبران را محضر خانواده این عزیز، همکارانمان در نظام پزشکی های شمال کشور و از جمله نکاء و قایم شهر تسلیت عرض نموده انتظار داشته باشیم در ادامه مبارزه با کرونا، همت بلندتری برای حفاظت از این سرمایه های معظم در نقاط مختلف کشور توسط مسئولین کشور تدبیر شود.

پایان خبر

برچسب ها : مجمع عمومی
امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.