جمعه، 31 فروردین 1403

جامعه دندانپزشکی کشور در حوزه تولید علم پیشتاز هستند

جامعه دندانپزشکی کشور در حوزه تولید علم پیشتاز هستند

رئیس کل سازمان نظام پزشکی ضمن قدردانی از خدمات جامعه دندانپزشکی کشور گفت: همکارانمان در حوزه های مختلف دندانپزشکی با تلاش فراوان خدمات باکیفیتی را به بیماران ارائه داده و در حوزه تولید علم نیز پیشتاز هستند.

دکتر محمد رضا ظفرقندی رئیس کل سازمان نظام پزشکی در گفت و گو با خبرنگار این سازمان در آستانه فرارسیدن روز دندانپزشکی (23 فروردین) ؛ ضمن قدردانی از جامعه خدوم دندانپزشکی کشور بیان کرد: سلامت دهان و دندان از اهمیت ویژه ای برخوردار بوده و از بخش های مهم حوزه سلامت محسوب می شود؛ زیرا هم درابعاد جسمی و روحی و روانی و هم از نظر مسائل اقتصاد درمان بسیار تاثیرگذار است.

وی با اشاره به این که جامعه دندانپزشکی کشور و انجمن دندانپزشکان در سازمان نظام پزشکی و حوزه های مختلف تصمیم گیری ؛ اثر گذاری بالایی دارند؛ افزود:  همکارانمان در رشته های مختلف دندانپزشکی خدمات با کیفیتی را به بیماران ارائه می دهند که این مهم با تلاش فراوان و گذشت زمان حاصل شده است.

وی ادامه داد: کیفیت خدمات دندانپزشکی در ایران به گونه ای است که حتی از کشورهای همسایه نیز برای دریافت خدمات به کشور ما مراجعه می کنند و در حوزه تولید علم نیز جامعه دندانپزشکی کشور پیشتاز بوده و حرفهای زیادی برای گفتن دارد.

رئیس کل سازمان نظام پزشکی با اشاره به این که سال گذشته جامعه دندانپزشکی کشور رتبه 14 را در دنیا به لحاظ تولید علم کسب نمود، تصریح کرد: در مجموع شرایط خوبی را در حوزه دندانپزشکی داریم و با توجه به بحران کرونا در کشور همکاران جامعه دندانپزشکی در مخاطره قرار دارند که با رعایت اصول بهداشتی از سوی مردم و همکارانمان امیدواریم حداقل آسیب ها را در این حوزه داشته باشیم.

ظفرقندی ضمن تشکر و قدردانی مجدد از زحمات جامعه دندانپزشکی کشور خاطرنشان کرد: روز دندانپزشکی با میلاد مسعود امام زمان (عج) مقارن شده است و جا دارد که این روز خجسته را به همکاران خدوم این حوزه مجدد تبریک عرض کنم.

انتهای پیام

زهرا رحیمی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.