پنجشنبه، 9 فروردین 1403

بیشترین قربانیان کرونا مربوط به کدام کشورهاست؟

  • 16 فروردین 1399
  • 09:59
  • سلامت
  • 0 دیدگاه
  • Article Rating
بیشترین قربانیان کرونا مربوط به کدام کشورهاست؟
بر اساس آخرین آمارها، ویروس کرونا بیشتر تعداد قربانیان را در کشورهای ایتالیا، اسپانیا، ایالات متحده، فرانسه، انگلیس و چین گرفته است.


 

 

به گزارش اداره کل روابط عمومی و به نقل از خبرگزاری رویترز، تعداد قربانیان کرونا در ایتالیا با احتساب ۷۶۶ مورد جدید، به ۱۴ هزار و ۶۸۱ فوتی، در هلند با ۱۴۸ مورد جدید به یک هزار و ۴۸۷ فوتی و هم‌چنین در کانادا با بیش از ۵۰  مورد جدید، به ۱۷۸ فوتی رسید.

مقامات هلند اعلام کردند، شمار تلفات کرونا در این کشور با ثبت ۱۴۸ مورد فوتی، به یک هزار و ۴۸۷ تن رسیده است. با ثبت یک هزار و ۲۶ مورد مبتلای جدید قطعی، تعداد کل مبتلایان در هلند به ۱۵ هزار و ۷۲۳ تن رسید.

در کانادا نیز افزایش آمار مرگ و میر در اثر کرونا تقریبا به میزان ۲۰ درصد گزارش شده است. بر اساس اطلاعات نهاد بهداشت عمومی این کشور در روز جمعه، با افزایش ۱۶ درصدی موارد ابتلا به ویروس کرونا، شمار مبتلایان در این کشور به حدود ۱۲ هزار نفر و هم‌چنین آمار فوتی ناشی از کووید-۱۹ با بیش از ۵۰  مورد جدید، به ۱۷۸ فوتی رسید.

تلفات کرونا در ایتالیا هم که مرکز شیوع این اپیدمی در اروپا خوانده می‌شود، با ثبت ۷۶۶ مورد مرگ جدید در ۲۴ ساعت گذشته، به ۱۴ هزار و ۶۸۱ تن رسید. ۴ هزار و ۵۸۵ مورد ابتلای جدید در ایتالیا گزارش شده است که شمار کل مبتلایان در ایتالیا را به ۱۱۹ هزار و ۸۲۷ نفر رساند.

بر اساس آخرین آمارها، ویروس کرونا بیشتر تعداد قربانیان را در کشورهای ایتالیا، اسپانیا، ایالات متحده، فرانسه، انگلیس و چین گرفته است.


ویروس کرونا بیشتر تعداد قربانیان را در کشورهای ایتالیا، اسپانیا، ایالات متحده، فرانسه، انگلیس و چین گرفته است
منبع داده‌ها: سازمان بهداشت جهانی

کیانوش جهانپور، سخنگوی وزارت بهداشت درباره آخرین وضعیت کرونا در کشورمان گفته است: مجموع درگذشتگان بر اثر این بیماری در کشور به ۳۲۹۴ تن رسیده است.

انتهای پیام

برچسب ها : کرونا
زهرا رحیمی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.