پنجشنبه، 9 فروردین 1403

پویش «مقابله با کرونا، فرصتی برای همدلی با سالمندان»

  • 14 فروردین 1399
  • 23:36
  • سلامت
  • 0 دیدگاه
  • Article Rating
پویش «مقابله با کرونا، فرصتی برای همدلی با سالمندان»
با توجه به شیوع روزافزونِ بیماری کرونا و افزایش اضطراب و استرس در میان سالمندان و مراقبین؛ به منظور کاهش میزان مراجعه آنها به مراکز بهداشتی-درمانی و همچنين کمک به کنترل استرس خانواده‌ها، مشاوره رایگان تلفنی توسط انجمن علمی طب سالمندان و سالمندشناسی ایران و دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی، تحت عنوان پویش «مقابله با کرونا، فرصتی برای همدلی با سالمندان» شکل گرفته است.

به گزارش روابط عمومی سازمان نظام پزشکی, دکتر احمد دلبری, رییس انجمن علمی سالمند شناسی و طب سالمندان ایران, در مصاحبه کوتاهی اعلام نمود با توجه به شیوع روزافزونِ بیماری کرونا و افزایش اضطراب و استرس در میان سالمندان و مراقبین؛ به منظور کاهش میزان مراجعه آنها به مراکز بهداشتی-درمانی و همچنين کمک به کنترل استرس خانواده‌ها، مشاوره رایگان تلفنی توسط انجمن علمی طب سالمندان و سالمندشناسی ایران و دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی، تحت عنوان پویش «مقابله با کرونا، فرصتی برای همدلی با سالمندان» شکل گرفته است. در این پویش اساتید، متخصصین، کارشناسان و فعالان حوزه سلامت و سالمندی کشور به عنوان مشاورین و افراد مرجع به ایفای نقش مسئولیت اجتماعی خود می‏پردازند.
مقابله با کرونا و راهنمایی صحیح هشت میلیون نفر سالمند کشور بعنوان یکی از آسیب پذیرترین گروه‏های جامعه و خانواده های آنان، نیازمند عزم ملی فعالان حوزه سلامت است، لذا از عموم متخصصین داوطلب این رشته استدعا دارد در راستای مشاوره صحیح و آگاه بخشی خانواده‌ها و سالمندان عزیز و با هدف ایجاد حس امید و همدلی، این انجمن را در برگزاری هرچه بهتر این پویش یاری نمایند.
هم اکنون این انجمن نیازمند حمایت و راهنمایی و پیوستن متخصصین، پزشکان و کارشناسان گرانقدر عضو انجمن های علمی و سازمان نظام پزشکی به این پویش ملی جهت مشاوره تخصصی تلفنی به سالمندان و خانواده های آنان می باشد.
لذا عزیزان داوطلب مشخصات فردی، شماره تماس و ساعت پاسخگویی اعضاء داوطلب را از طریق واتس آپ به شماره  09125990081 ارسال نمایند.
ضمنا اولین لیست اسامی اساتید، متخصصین و کارشناسان داوطلب (تصویر پیوست) جهت اطلاع عموم به ویژه سالمندان گرامی تقدیم می گردد.

پایان پیام

 

امتیاز به خبر :

فایل پیوست

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.