پنجشنبه، 9 فروردین 1403

دکتر ظفرقندی در نامه ای به معاون اول رییس جمهور: در این شرایط بحرانی، مطب ها نیاز به حمایت ویژه دارند

  • 10 فروردین 1399
  • 12:57
  • سلامت
  • 0 دیدگاه
  • Article Rating
دکتر ظفرقندی در نامه ای به معاون اول رییس جمهور: در این شرایط بحرانی، مطب ها نیاز به حمایت ویژه دارند
انتظار می‌رود در این شرایط بحرانی، تسهیلات و حمایت‌های مالی ضروری از قبیل تعویق سه ماهه سررسید اقساط تسهیلات بانکی (موضوع مصوبه مورخ 13/12/98 شورای پول و اعتبار) و نیز حمایت‌های مالیاتی ممکن در شرایطی که درآمدهای معمول این قشر در این ایام کاملاً منتفی شده است. مد نظر و دستور جنابعالی قرار گیرد.

به گزارش روابط عمومی سازمان نظام پزشکی، در پی جلسه ستاد مرکزی کووید 19، دکتر ظفر قندی طی مکاتبه ای  با دکتر جهانگیری معاون اول رییس جمهور خواستار پشتیبانی و حمایت از مطی ها به عنوان خط اول مراجعه مردم شد. در این نامه آمده است:

 

جناب آقای دکتر جهانگیری

معاون اول محترم رئیس جمهور

 

با سلام و احترام،

همانطور که استحضار دارید از ابتدای اسفندماه سال 1398 به دلیل بروز و شیوع بیماری کووید-19 تمام فعالیت‌های درمانی جامعه پزشکی چه در بخش دولتی و چه در بخش خصوصی و مطب‌ها تحت تأثیر این بیماری قرار گرفته و همکاران خدوم این جامعه با تمام توان در صف مقدم مواجهه با این بحران به ارائه خدمت مشغول بوده و بر اساس دستورالعمل وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و بر اساس مصلحت‌های درمانی و بهداشتی اقدامات درمانی الکتیو و غیر اورژانس تعطیل شده است، لذا انتظار می‌رود در این شرایط بحرانی، تسهیلات و حمایت‌های مالی ضروری از قبیل تعویق سه ماهه سررسید اقساط تسهیلات بانکی (موضوع مصوبه مورخ 13/12/98 شورای پول و اعتبار) و نیز حمایت‌های مالیاتی ممکن در شرایطی که درآمدهای معمول این قشر در این ایام کاملاً منتفی شده است. مد نظر و دستور جنابعالی قرار گیرد.

پایان پیام

 

امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.