جمعه، 10 فروردین 1403

تحریم‌های آمریکا جان مردم ایران را به خطر انداخته است

  • 09 فروردین 1399
  • 09:28
  • سلامت
  • 0 دیدگاه
  • Article Rating
تحریم‌های آمریکا جان مردم ایران را به خطر انداخته است
یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اظهار کرد: ما برای مقابله با کرونا به اقلام بهداشتی و تجهیزات مراقبتی نیاز داریم که تحریم‌ها اجازه تامین آن را نمی‌دهد. اگر هم بتوانیم تامین کنیم نقل و انتقال پول با مشکل مواجه است لذا تحریم های آمریکا جان مردم ایران را به خطر می اندازد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و به نقل از ایسنا؛ مسعود گودرزی با اشاره به این که تحریم‌های آمریکا بر علیه ایران خارج از قوانین و شئونات بشردوستانه است ؛ بیان کرد: به خصوص در شرایط فعلی که آسیب‌های بسیاری را به مردم وارد می‌کند. البته که در طی سال‌های گذشته اقدامات مقامات آمریکایی عمدتا با فشار بر مردم ایران همراه بوده است.

وی با اشاره به ویروس کرونا در دنیا گفت: این ویروس جان انسان‌های بسیاری را گرفته و مردم در خطر هستند. لذا تهیه اقلام بهداشتی و لباس‌ها و تجهیزات مراقبتی ضروری است که ما به خاطر تحریم‌ها در تامین آن با مشکل مواجه شده‌ایم. اگر هم بتوانیم تامین کنیم نقل و انتقال پول برای وارد کردن این تجهیزات به کشور با مشکل مواجه است. لذا ادامه تحریم‌های آمریکا چیزی جز آزار و اذیت مردم ما نخواهد بود.

این نماینده مجلس با اشاره به مکاتبات مقامات جمهوری اسلامی برای لغو تحریم‌ها گفت: انتظار ما از کشورهای مستقل و آزاده آن است که به تحریم‌ها پایبند نباشند تا ما بتوانیم با کرونا مقابله کنیم. چون ادامه این روند جان مردم را به خطر می‌اندازد.

انتهای پیام

زهرا رحیمی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.