پنجشنبه، 9 فروردین 1403

پیام نوروزی رییس کل سازمان نظام پزشکی

پیام نوروزی رییس کل سازمان نظام پزشکی
دکتر محمدرضا ظفرقندی رییس کل سازمان نظام پزشکی در آستانه سال نو در پیامی به همکاران جامعه پزشکی گفت: در آستانه سال جدید اگر چه تعداد قابل توجهی از هم میهنان عزیز و همکاران بزرگوارمان جان ارزشمند خویش را به درگاه الهی تقدیم و ما را در غم فراق خود داغدار نموده‌اند اما این‌ها همه باعث نخواهد شد «امید» این والاترین هدیه الهی را از دست بدهیم.

به گزارش اداره کل روابط عمومی در این پیام آمده است:

همکاران ارجمند و عزیز

جامعه پر افتخار پزشکی ایران

 

سال 1398 با تمام سختی‌ها و رنج‌ها رو به پایان و حلول سال 1399 در راه است. بهار طبیعت در حالی آغاز می‌شود که مردم شریف ایران زمین در حال مواجهه با بیماری جدید و خطرناک کووید-19 هستند. از دیگر سوی، نخبگان شرافتمند ملت ایران اعم از پزشک، پرستار، بهیار و همه کادر درمان، در جای جای میهن، مسئولانه و ایثارگرانه به حمایت از مردم رنج کشیده این آب و خاک در میانه میدان نبرد با این بیماری در حال مبارزه‌ای طاقت‌فرسا هستند.

اینجانب به رسم ادب و احترام بر دستان شما بوسه می‌زنم و این جوانمردی و شکوه را که در تاریخ ایران زمین ماندگار و یادگار خواهد ماند می‌ستایم و از معبود بی‌همتا عافیت و سلامت همه شما را خواستارم.

و اما در آستانه سال جدید اگر چه تعداد قابل توجهی از هم میهنان عزیز و همکاران بزرگوارمان جان ارزشمند خویش را به درگاه الهی تقدیم و ما را در غم فراق خود داغدار نموده‌اند اما این‌ها همه باعث نخواهد شد «امید» این والاترین هدیه الهی را از دست بدهیم.

همه ما امید داریم علیرغم تحریم‌های ظالمانه و کاستی‌های موجود با لطف خداوند و همت و تلاش مضاعف جامعه پزشکی و پرستاری و رعایت جدی اصول پیشگیری و بهداشتی از سوی مردم از بحران موجود با کمترین آسیب از زمستان سرد به بهار سبز زندگی وارد شویم.

عزیزان بزرگوار امروز شاهد آنیم که با ایثارگری‌های شما برگ زرین دیگری از پایمردی و فداکاری در کتاب افتخارات ایران زمین و در تاریخ پارسیان، ثبت می‌گردد.

اینجانب به عنوان رئیس کل سازمان نظام پزشکی جمهوری اسلامی ایران با تمام وجود به خود می‌بالم که نماینده صنف و گروهی از این ملت هستم که امروز «حماسه سپید» را رقم می‌زنند.

همکاران عزیز! گذر سال 98 را با همه مشکلاتی که در بحران‌های مختلف آن تحمل کردید خدا قوت و خسته نباشید عرض نموده و ورود به سال 1399 را برای همه شما و خانواده بزرگوارتان سالی توأم با سلامت، سربلندی و آرامش آرزو می‌کنم.

 

دکتر محمدرضا ظفرقندی

         رییس کل

مهدی محمدزاده امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

جواد سلطانمحمدی شنبه, 02 فروردین,1399 15:19
زکوی یار میاید نسیم باد نوروزی
از این باد ار مدد خواهی چراغ دل برافروزی
حافظ