جمعه، 10 فروردین 1403

نظام بانکی سیاست خود را نسبت به جامعه پزشکی در شرایط کنونی تغییر دهد

نظام بانکی سیاست خود را نسبت به جامعه پزشکی در شرایط کنونی تغییر دهد

عضو شورای عالی سازمان نظام پزشکی با اشاره به این که جامعه پزشکی همواره مظلوم واقع شده است؛ گفت: در شرایط حساس کنونی که عموم جامعه پزشکی در خط اول مبارزه با کرونا قرار دارندومانند برگ خزان از جامعه خود جدا می شوند ، نظام بانکی خواستار پرداخت اقساط آنان بدون در نظر گرفتن شرایط اقتصادی موجود شده است.


دکتر بهنام عباسیان عضو شورای عالی سازمان نظام پزشکی در گفت و گو با خبرنگار روابط عمومی این سازمان با اشاره به این که در بحران اپیدمی کرونا عموم جامعه پزشکی در مراکز درمانی مشغول به خدمت رسانی به بیماران هستند؛ اظهار کرد: در این شرایط حساس شاهد آن هستیم که بانکها  فرمان ده گانه صادر می کنند و برای سپید پوشان خدوم نظام سلامت هیچ تمهیداتی  را به منظور بازپرداخت اقساطشان در نظر نگرفته اند.
وی افزود: در شرایطی که جامعه پزشکی فداکارانه و بدون هیچ چشم داشتی اقتصاد خانواده خود را در راه مبارزه برای احیاء سلامتی آحاد مردم رها کرده و به درمان و خدمت رسانی بیماران در اپیدمی کرونا پرداخته است ؛ نظام بانکی با نامهربانی و اتخاذ سیاستهای نادرست جامعه پزشکی را تحت فشار قرار داده و باز شاهد مظلومیت این فرشتگان سپید پوش هستیم.
وی خاطرنشان کرد: مسئولان باید بدانند که جامعه خدوم پزشکی تافته جدا بافته از مردم نبوده و در این شرایط سخت که اقتصاد جامعه پزشکی برای احیای سلامت آحاد جامعه تحت تاثیر قرار گرفته است؛ بیش از هر زمان دیگری نیازمند یاری رسانی و وفاق و همدلی است.
انتهای پیام

زهرا رحیمی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

محمد جواد ایمانی جمعه, 23 اسفند,1398 15:36
بنده به عنوان عضو سازمان نظام پزشکی خواهان نوشتن درخواست به رئیس جمهور از سوی سازمان مبنی برقائل شدن تسهیلات تعویق پرداخت اقساط وامها بمدت سه ماه برای اعضای نظام پزشکی بمانند ده قشر ذکر شده از سوی بانک مرکزی هستم.ایا ارزش ما از اجیل فروشها هم کمتره؟