پنجشنبه، 9 فروردین 1403

دلاوران خط مقدم مبارزه با کرونا تنها نیستند

اعلام آمادگی دو هزار داوطلب جامعه پزشکی برای حضور در مراکز درمانی

اعلام آمادگی دو هزار داوطلب جامعه پزشکی برای حضور در مراکز درمانی
بیش از دو هزار نفر از پزشکان و سایر اعضای کادر درمان برای خدمت در مراکز درمانی سرتاسر ایران اعلام آمادگی کرده‌اند.
در حالی که روزهای پرشماری است که فرزندان سپیدپوش این سرزمین با ایثار و فداکاری در صف اول مبارزه با بیماری کووید 19 هستند، سازمان نظام پزشکی اقدام به ثبت نام داوطلبان کلیه حرف پزشکی برای پشتیبانی و کمک به آنان نموده است.
دکتر حبیبی معاون اجتماعی و امور مجلس سازمان نظام پزشکی ضمن تشکر از تمامی پزشکان، پرستاران و کادر درمانی که در درمان بیماران مبتلا به کرونا در کلیه مراکز درمانی ایران تلاش وافری دارند، اعلام کرد تا امروز بیش از دو هزار نفر از گروه‌های مختلف جامعه پزشکی برای حضور در مراکز درمانی خاص مقابله با بیماری کرونا و کمک به همکاران اعلام آمادگی کرده‌اند. از میان بیش از دو هزار نفر ثبت نام کرده ۹۶۴ نفر پزشک عمومی، ۳۲۹ نفر پزشک متخصص، ۴۷ نفر پزشک فوق تخصص و ۱۹۰ نفر هم دستیار تخصصی و مابقی از دیگر حرف پزشکی و گروههای پیراپزشکی هستند.
دکتر حبیبی اعلام کرد اسامی داوطلبان به مراکز درمانی که درخواست دارند معرفی می‌شود و همچنین این اسامی در اختیار وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی قرار داده می‌شود تا در صورت هرگونه نیاز با این بزرگواران ارتباط برقرار شود.
وی به پزشکان و سایر همکاران گروه پزشکی علاقمند به همکاری در این خصوص اعلام کرد که برای ثبت نام علاوه بر سایت سازمان نظام پزشکی می‌توانند به سامانه داوطلبان وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی به نشانی http://voluntary.behdasht.gov.ir مراجعه نمایند.

مهدی محمدزاده امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.