پنجشنبه، 9 فروردین 1403

دوربین حرارتی در برخی مبادی ورودی کشور جهت جلوگیری ازکرونا نصب شد

دوربین حرارتی در برخی مبادی ورودی کشور جهت جلوگیری ازکرونا نصب شد

با پیگیری‌های سازمان بازرسی کل کشور دوربین حرارتی در برخی مبادی ورودی کشور جهت جلوگیری از ورود ویروس کرونا نصب شد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی  نظام پزشکی و به نقل از روابط عمومی سازمان بازرسی کل کشور، معاون نظارت و بازرسی امور فرهنگی و اجتماعی سازمان بازرسی از نظارت بر روند مقابله دستگاه‌های اجرایی با ورود ویروس کرونا به کشور خبر داد و گفت: با پیگیری سازمان بازرسی و همکاری برخی دانشگاه‌ها از جمله دانشگاه صنعتی شریف و سازمان‌های ذی‌ربط، تعدادی دوربین حرارتی با دقت بسیار بالا در برخی از مبادی ورودی کشور از جمله فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) نصب‌شده است.

وی عدم معطلی مسافران و دقت بالا را از ویژگی‌های این دوربین‌های حرارتی نام برد و خاطرنشان کرد: دوربین‌های حرارتی نصب‌شده با سرعت و دقت بسیار بالا قادر است تا دمای بدن مسافران ورودی را اندازه‌گیری و نمایش دهد تا مسافران مشکوک به بیماری ویروسی کرونا مورد آزمایش‌های دقیق‌تری قرار بگیرند.

معاون سازمان بازرسی کل کشور با تأکید بر نظارت بر عملکرد دستگاه‌های مربوطه در این خصوص افزود: تا تجهیز تمام پایانه‌های ورودی کشور به این تجهیزات، این موضوع را به‌صورت ویژه بررسی و رصد می‌کنیم. موضوع سلامت مردم از اهمیت بالایی برخوردار است و هیچ‌گونه سهل‌انگاری در این خصوص از دستگاه‌های مسئول پذیرفته نیست.

زهرا رحیمی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.