جمعه، 10 فروردین 1403

وزارت بهداشت بایددر توجه بیشتر به بخش خصوصی خانه تکانی کند

وزارت بهداشت بایددر توجه بیشتر به بخش خصوصی خانه تکانی کند
رئیس فراکسیون غذا و داروی مجلس شورای اسلامی، گفت: کشتی سلامت به سرمنزل مقصود نمی‌رسد مگر با اتکا به ظرفیت بخش خصوصی و نظارت وزارت بهداشت که ناخدای این کشتی است.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و به نقل از خانه ملت، همایون هاشمی در رابطه با صحبت‌های اخیر وزیر بهداشت، درمان  و آموزش پزشکی مبنی بر اینکه سیاست کلی وزارت بهداشت، حمایت از بخش خصوصی در حوزه سلامت است، گفت: کشتی سلامت به سرمنزل مقصود نمی‌رسد مگر با اتکا به ظرفیت بخش خصوصی و نظارت وزارت بهداشت که ناخدای این کشتی است. وزارت بهداشت باید در تفکر و راهبری و توجه بیشتر به بخش خصوصی خانه تکانی کند.

توجه به بخش خصوصی به معنی همراهی با گران فروشی نیست

نماینده مردم میاندوآب، شاهین دژ و تکاب درمجلس شورای اسلامی، ادامه داد: توجه به بخش خصوصی به معنی همراهی با گران فروشی نیست بلکه به معنی قالب دهی به ظرفیت‌های آن با این هدف که در کنار مردم باشند و همانند سایر کشورها خدمات سلامت باکیفیتی را به مردم ارائه کنند.

وزارت بهداشت تمام ظرفیت خودش را برای نظارت بهتر بر بخش خصوصی بکار بگیرد

رئیس فراکسیون غذا و داروی مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: وزارت بهداشت نیز تمام ظرفیت خودش را برای نظارت عالیه و راهبری مناسب به کار گیرد تا از ظرفیت بزرگ مردم در بخش خصوصی در راستای ارائه خدمات به خود مردم به بهترین شکل ممکن استفاده کند.  

دیدگاهی که بخش خصوصی را رقیب بخش دولتی می‌داند، تفکر بیماری‌ است

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی، با اشاره به اینکه دیدگاهی که بخش خصوصی را رقیب بخش دولتی می‌داند، تفکر بیماری‌است، تصریح کرد: بخش خصوصی و دولتی به هیچ عنوان رقیب یکدیگر نیستند بلکه با هدفی مشترک در کنار یکدیگر هستند. بنده معتقدم هرچقدر بتوانیم فرآیندهای غلط را اصلاح کنیم بخش خصوصی کارآمدتر خواهد بود./

پایان پیام

زهرا رحیمی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.