جمعه، 10 فروردین 1403

شعبه شورای حل اختلاف ویژه امور پزشکی اردبیل افتتاح شد

شعبه شورای حل اختلاف ویژه امور پزشکی اردبیل افتتاح شد
طی مراسمی با حضور رییس کل دادگستری استان ، اعضای هیئت مدیره نظام پزشکی و همکاران رشته های مختلف جامعه پزشکی اردبیل شورای حل اختلاف ویژه امور پزشکی رسما افتتاح و آغاز به کار کرد.

 به گزارش روابط عمومی نظام پزشکی اردبیل؛ با حضور رییس کل دادگستری استان ، رییس شوراهای حل اختلاف استان ، رییس سازمان نظام پزشکی اردبیل ، رییس شورای شهر ، نمایندگان پزشکی قانونی ، تعزیرات حکومتی و دانشگاه علوم پزشکی و همکاران جامعه پزشکی اردبیل شعبه شورای حل اختلاف ویژه امور پزشکی اردبیل در محل سازمان نظام پزشکی اردبیل افتتاح و راه اندازی گردید.
در این مراسم دکتر جعفری نمین رییس سازمان نظام پزشکی اردبیل با ذکر این نکته که جامعه پزشکی اردبیل همواره در کنار مردم بوده و در درمان آلام آنان از جان نیز مایه گذاشته اند وجود شورای حل اختلاف را در کاهش پرونده های مرتبط موثر دانست.
دکتر جعفری نمین با اشاره به آمار رسمی اعلام شده ، اردبیل را از استانهای کم شکایت در حوزه پرونده های پزشکی دانست که این مهم به جهت دقت نظر در امر تشخیص و درمان و همکاری متقابل جامعه پزشکی و مردم محقق شده است.

رییس کل دادگستری استان اردبیل هم در این مراسم با ابراز خرسندی از راه اندازی شورای حل اختلاف در نظام پزشکی ، مصالحه در شکایات و پرونده ها را در کاهش آمار پرونده های ورودی به محاکم قضایی بسیار با اهمیت دانسته و از نظام پزشکی به جهت پیگیری ایجاد این شعبه تقدیر نمود.
ناصر عتباتی با اشاره به اقدامات گسترده قضایی در دادگستری استان برای سامان دادن به پرونده ها و کاهش زمان دادرسی ، شوراهای حل اختلاف در استان اردبیل را از شوراهای دارای عملکرد خوب در سطح کشور ارزیابی نمود.
در پایان مراسم با قرائت متن حکم اعضای شورای حل اختلاف ، احکام اعضای این شورا تقدیم گردید.بر این اساس آقای دکتر سید حسن معصوم زاده به عنوان رییس و آقایان دکتر سید فرهاد رییسی و دکتر کاظم قبادی به عنوان اعضای شورای حل اختلاف استان اردبیل معرفی شدند و دفتر این شورا در محل سازمان افتتاح گردید.
پایان خبر

مهدی محمدزاده امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.