جمعه، 10 فروردین 1403

انعقاد تفاهم نامه فی مابین سازمان امور مالیاتی و نظام پزشکی کشور

انعقاد تفاهم نامه فی مابین سازمان امور مالیاتی و نظام پزشکی کشور

تفاهم نامه همکاری به منظور تسریع و ایجاد هماهنگی های لازم جهت اجرای قانون بودجه سال 1398 کشور فی مابین سازمان امور مالیاتی و نظام پزشکی کشور منعقد شد.

دکتر محمد جهانگیری معاون فنی و نظارت سازمان نظام پزشکی در گفت و گو با خبرنگار روابط عمومی این سازمان در خصوص انعقاد این تفاهم نامه بیان کرد: این تفاهم نامه پیرو جلسات مکرر نظام پزشکی با سازمان امور مالیاتی و در راستای رفع موانع اجرای قانون؛ به امضای دکتر ظفرقندی رئیس کل سازمان نظام پزشکی و دکتر پارسا رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور رسید.

وی با اشاره به جلسات کارشناسی جهت تهیه پیش نویس تفاهم نامه افزود: براساس بند "ی" تبصره(6) قانون بودجه امسال که جامعه پزشکی را به استفاده از پایانه فروشگاهی مکلف کرده و اتمام مهلت آن تا 1398/7/1 بود و نیز مشمول شدن برخی از مسائل برای جامعه پزشکی ؛ به این نتیجه رسیدیم تا مذاکرات فشرده ای را با سازمان امور مالیاتی انجام دهیم.

وی با بیان این که این قانون در آبان ماه 98 به تمامی صنوف ابلاغ شده بود ؛ ادامه داد: در این راستا ابتدا نشست هم اندیشی با روسای شورای هماهنگی استان ها و سپس با هیئت مدیره استان تهران و برخی از انجمن های علمی و کمیسیون مالیات شورای عالی برگزار کردیم و نهایتا به تصویب شورای عالی نظام پزشکی رسید که ضمن تغییر رویکرد برای اجرای قانون از مبانی اعمال تنبیه ها وتشویق ها استفاده نموده  و طبق توافق به عمل آمده با سازمان امور مالیاتی تا 30 بهمن 98 فرصت داریم تا این موضوع را به صورت همسو پیش برده و از ظرفیت قانونی دو طرف استفاده شود.

 

معاون فنی و نظارت سازمان نظام پزشکی با اشاره به این که سازمان امور مالیاتی باید حداکثر همکاری و همراهی را داشته باشد؛ خاطرنشان کرد: موضوعی مد نظر این است که باید برنامه اجرایی در سطح ملی  برای این کار داشته باشیم که در سطح استانی هم انجام شود .

 

 

 

انتهای پیام 

زهرا رحیمی امتیاز به خبر :

فایل پیوست

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

فاطمه شنبه, 28 دی,1398 21:52
واقعا نظام پزشکی تنها کاری که بلده قوانین برعلیه اعضا تصویب کردنه
چرا حق سالیانه می گیرین؟
تا حالا چه کاری برای جامعه پزشکی کردین؟
تعرفه ها بسیار پایین است با واقعیتجامعه و افزایش تورم هیچ هماهنگی ندارد
خجالت بکشید حداقل تعرفه ها را واقعی کنید
مریم یکشنبه, 29 دی,1398 19:46
واقعا خجالت داره سلزمانی که هیچ نقش مفیدی برای اعضاش نداره
جمعش کنید عین مترسک هستین هیچ کاره
نه تعرفه واقعیه نه مالیات به حقه چرا فقط ما باید هدف باشیم؟ چون درس خوندیم و زحمت کشیدیم؟
فرزانه یکشنبه, 29 دی,1398 21:40
لطفا تكليف رو روشن كنيد ،بهتر بود اسم سازمان را سازمان ضد پزشك بگذاريد ،در طي ٢٥ سال كه عضو اين سازمان هستم و هر ساله حق عصويت پرداخت كردم هيچ خدماتي دريافت نكرده ام . واقعا داريد چيكار ميكنيد شما اقاي طفر قندي كه أرد خود را ريخته و غربال خودتان را اوبخته چه خبر از سائرين داريد اين تعرفه به نظر شما واقعي است؟ از تورم خبر داريد از وضعيت معيشت أعضاء سازمان خبر داريد ؟با نفستان از جاي گرم درميايد و فقط فكر رسيدن به مقام و اعتبار و جايگاه هستيد ؟كمي انطرفتر از نوك دماغتان را نگاه كنيد لطفا