پنجشنبه، 9 فروردین 1403

اجرای طرح پایلوت شناسایی بیماران مزمن تنفسی در ۲ استان

اجرای طرح پایلوت شناسایی بیماران مزمن تنفسی در ۲ استان

معاون درمان وزارت بهداشت گفت: طرح پایلوت شناسایی بیماران مزمن تنفسی در ۲ استان آغاز شده و در صورت موفقیت در سراسر کشور انجام می‌شود.



به گزارش اداره کل روابط عمومی و به نقل از باشگاه خبرنگاران ، دکتر قاسم جان بابایی معاون درمان وزارت بهداشت با اشاره به طرح شناسایی بیماران مزمن تنفسی اظهار کرد: بر اساس برنامه ریزی‌های صورت گرفته طرح شناسایی بیماران مزمن تنفسی مانند آسم به صورت پایلوت در ۲ استان کشور آغاز شده و در صورت موفقیت این پروژه سلامت در سراسر کشور گسترش پیدا خواهد کرد.
 
وی افزود: بیشترین شکایت‌های مردم از نوع برخورد پرسنل در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی است که پرسنل بیمارستان توضیحات لازم را به مراجعه کنندگان در خصوص بیمارستان نمی‌دهند.
وی  تاکید کرد: البته باید بگویم که برخی از شکایت‌های مردم مربوط به وقوع حوادث ناگوار و حتی اتفاقات دیگری مانند افتادن بیمارن از روی تخت و دیگر مسائل است .
 
جان‌بابایی گفت: اگر پرسنل بیمارستان و مرکز درمانی به همراهان بیمار توضیحات لازم را ارائه دهند بسیاری از شکایت‌های مردم کاهش پیدا می‌کند و به طبع مسائل و مشکلات برطرف خواهد شد.


معاون درمان وزارت بهداشت تصریح کرد: شکایت‌های مردم در خصوص حوادث اتفاق افتاده در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی در برخی اوقات منجر به کنار گذاشتن رئیس بیمارستان یا مراکز درمانی می‌شود.
 
وی یاد آور شد:  پس از اجرای طرح تحول نظام سلامت تعداد قابل توجهی به تخت‌های بیمارستان افزوده شده است و یکی از برنامه‌های وزارت بهداشت ارتقا شاخص تخت‌های بیمارستانی در مناطق جنوبی تهران و حاشیه‌های این استان است که این کار با ساختن بیمارستان و مراکز درمانی جدید انجام می‌شود.
انتهای پیام/
 

زهرا رحیمی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.