چهارشنبه، 29 فروردین 1403

خیابان محل زندگی مرحوم نوربخش به نام او مزین شد

خیابان محل زندگی مرحوم نوربخش به نام او مزین شد
طی مراسمی با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی، یکی از اعضای شورای شهر و خانواده مرحوم دکتر نوربخش، خیابان محل زندگی دکتر سیدتقی نوربخش به نام آن مرحوم نامگذاری شد.

دکتر ناهید خداکرمی از اعضای شواری شهر تهران در گفت و گو با خبرنگار سازمان نظام پزشکی با اشاره به این که در گروههای پزشکی افراد زیادی داریم که علاوه بر طبابت از استعداد عجیبی در مدیریت برخوردار بوده و سر از پا نمی شناسند، بیان کرد: مرحوم دکتر سید تقی نوربخش یکی از مدیران با کفایت نظام بود که متاسفانه جان خود را در اثر تصادف و در حین خدمت رسانی از دست داد.

وی با اشاره به این که اولین باری نیست که با چنین مسائلی روبرو می شویم و بسیاری از فعالان عرصه سلامت در راه خدمت رسانی به مردم جان خود را از دست داده اند، افزود: کمترین کار ممکن این بود که نامشان در جایی حک شود تا بتواند خاطره خدمت رسانی ایشان را گسترش دهد.

وی ادامه داد: به همین دلیل در شورای شهر تهران تصمیم گرفتیم تا یکی از معابر به نام مرحوم نوربخش مزین شود و در نهایت مقرر شد تا خیابان محل زندگی ایشان به نام آن مرحوم نامگذاری شود.

خداکرمی خاطرنشان کرد: امید است نام و خاطره این پزشک خدوم به عنوان یکی از افراد تاثیر گذار در نظام پزشکی و حوزه مدیریت کلان کشور همواره زنده بماند.

گفتنی است؛ مرحوم نوربخش، متولد ۱۳۴۱ قائن، از ۱۳۹۲ تا ۹۷ مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی ،پزشک ارتوپد، عضو شورایعالی نظام پزشکی بود که ۲۴ آبان ۹۷ در مسیر خدمت در جاده گرگان تصادف و به ملکوت اعلا پیوست. وی مبتکر نهضت مهربانی با بیمار بود.

انتهای پیام

زهرا رحیمی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.