جمعه، 10 فروردین 1403

یکی از معضلات وقت گیر در وزارت بهداشت و سازمان نظام پزشکی، تعارضات بین رشته ای است

یکی از معضلات وقت گیر در وزارت بهداشت و سازمان نظام پزشکی، تعارضات بین رشته ای است
رییس کل سازمان نظام پزشکی کشور گفت: تا کنون بیش از 20 جلسه بین سازمان نظام پزشکی و وزارت بهداشت برگزار شده تا آیین نامه شورای معین کمیسیون ملی تعیین صلاحیت شاغلین حِرَف پزشکی و وابسته تهیه شود و یکی از معضلات وقت گیر در وزارت بهداشت و سازمان نظام پزشکی، تعارضات بین رشته ای است.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و به نقل از وبدا، دکتر محمدرضا ظفرقندی در نخستین نشست کمیسیون ملی تعیین صلاحیت شاغلین حِرَف پزشکی و وابسته که با حضور وزیر بهداشت در ستاد وزارت بهداشت برگزار شد، اظهار داشت: برای حل و فصل کردن تعارضات بین رشته ای، وقت و انرژی زیادی لازم بود که خوشبختانه مرجعیت حل و فصل این تعارضات مشخص شده و در کمیسیون ملی تعیین صلاحیت شاغلین حِرَف پزشکی و وابسته است.

وی خاطرنشان کرد: به دلیل حجم بالای کار و کارشناسی های متعدد در تعارضات بین رشته ای در گروه علوم پزشکی، شورای معین یا دبیرخانه این کمیسیون با وظایف مشخص، تشکیل می شود. البته در این کمیسیون و شورای معین، فقط تعارضات بین رشته ای بررسی نمی شود بلکه صلاحیت حرفه ای نیز در آن بررسی می شود که از جمله توانایی روحی و جسمی افراد شاغل در حوزه پزشکی باید چگونه باشد.

گزارش تصویری

انتهای پیام

 

 

 

 

زهرا رحیمی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.