پنجشنبه، 9 فروردین 1403

تکریم و معارفه روسای دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی

تکریم و معارفه روسای دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی

به گزارش روابط عمومی سازمان نظام پزشکی، مراسم تکریم دکتر محمد آقاجانی و معارفه دکتر علیرضا زالی به عنوان رئیس جدید دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با حضور وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی و رئیس هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد.
دکتر علیرضا زالی که برای دومین بار بر کرسی ریاست دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تکیه می‌زند در این مراسم گفت: دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی بزرگترین تولید کننده خدمات سلامت در کشور است و ۷ درصد جمعیت کشور از این دانشگاه خدمات سلامت می‌گیرند.
وی افزود: از نظر آماری تعداد زیادی از مناطق شهری را پوشش می‌دهیم، از دشت لار غربی که به ۵ هزار نفر از عشایر خدمات می‌دهیم تا منطقه یک تهران تحت پوشش دانشگاه هستند.
وی  ادامه داد: حدود ۱۲۶ هزار شاغل در اماکن عمومی و ۴۳۰ کارخانه مواد غذایی تحت پوشش ما هستندو در طول سال یک میلیون و ۸۰۰ هزار مراجعه به بیمارستان‌های ما صورت می‌گیرد. حدود هزار و ۴۰۰ استاد داریم و حدود ۱۴ هزار دانشجو هم مشغول به تحصیل هستند.
به گفته زالی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی ۱۷ خوابگاه دارد که در سطح تهران پراکنده است، همچنین این دانشگاه ۴۷ کانون فرهنگی دانشجویی و ۵۶ انجمن علمی دانشجویی دارد.

گفتنی است این جلسه صبح امروز دوشنبه در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با حضور وزیر بهداشت و معاونین این وزارت خانه، همچنین رییس و معاونین سازمان نظام پزشکی و جمع کثیری از مدیران برگزار شد.

انتهای پیام

مهدی محمدزاده امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.