جمعه، 10 فروردین 1403

جزوات آموزشی «خطر ابتلاء به پوکی استخوان» و «راهنمای پوکی استخوان» در دسترس قرارگرفت

جزوات آموزشی «خطر ابتلاء به پوکی استخوان» و «راهنمای پوکی استخوان» در دسترس قرارگرفت

به گزارش روابط عمومی سازمان نظام پزشکی، معاون آموزشی این سازمان اعلام کرد در کار مشترک وزارت بهداشت، سازمان نظام پزشکی و همچنین انجمن های مرتبط با پوکی استخوان چندین جزوه و پوستر برای آموزش همگانی و پزشکان بصورت الکترونیک تهیه و در اختیار کاربران قرار گرفت.

دکتر سلیمی یادآور شد این سازمان یکی از اهداف دایمی خود را ارتقای « سواد سلامتی» در نظر گرفته و از مدت ها قبل نسبت به این مهم مبادرت وریزده است. 

وی اضافه کرد، امروز یکی از مهم ترین ابزار کاربردی ایرانیان، موبایل و بویژه شبکه های اجتماعی است که متاسفانه موجی از باورها و داده های غلط در خصوص موضوع سلامت در آن به چشم می خورد. 

سلیمی گفت: سازمان نظام پزشکی در تفاهمی که با وزارت بهداشت به امضا رساند عملاً متعهد شد با بهره گیری از دانشمندان و صاحب نظران این حوزه و همچنین کاربرد روش های نوین اینفوگرافی، تصویرگری و مدیا نسبت به آموزش عمومی و خصوصی اقدام کند. 

معاون آموزشی سازمان نظام پزشکی در پایان یادآور شد این سازمان آماده است پیشنهادات آموزشی با این رویکرد را از سراسر کشور دریافت و در انتشار آن اقدام نماید. جزوات آموزشی « بررسی خطر ابتلا به پوکی استخوان » و همچنین «راهنمای جامع پوکی استخوان، پیشگیری و درمان آن» از جمله این اقدام مهم است.

این جزوات در پایین همین صفحه در دسترس علاقمندان است

پایان خبر

مهدی محمدزاده امتیاز به خبر :

فایل پیوست

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.