جمعه، 10 فروردین 1403

نشست مشترک رئیس شورای عالی با هئیت مدیره نظام پزشکی اصفهان

نشست مشترک رئیس شورای عالی با هئیت مدیره نظام پزشکی اصفهان
نشست مشترک رئیس شورای عالی نظام پزشکی و اعضای هیئت‌مدیره نظام پزشکی اصفهان با مسئولین معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی و رئیس انجمن صنفی بیمارستان‌های خصوصی اصفهان برگزار شد.


به گزارش اداره کل روابط عمومی ،در این جلسه ضمن بحث و تبادل‌نظر در خصوص اهم مسائل حوزه سلامت و حمایت از مکاتبه اخیر رئیس‌کل سازمان نظام پزشکی پیرامون سند جامع خدمات سلامت در داروخانه‌های ایران که اخیراً ابلاغ گردیده، مقرر شد پس از جمع‌بندی نظرات کارشناسی گروه‌های مختلف در سه محور مغایرت با قوانین و مقررات بالادستی حوزه سلامت، مشکلات انتظامی ناشی از اجرای این سند و نیز تبعات اجتماعی و فرهنگی آن، موضوع به‌صورت جدی از مراجع ذیربط پیگیری شود.
همچنین پس از ارائه گزارش معاون انتظامی سازمان در خصوص برخوردهای قضایی اخیر با تعدادی از همکاران جامعه پزشکی و تشریح چندین مورد توسط مدیران مراکز خصوصی، مقرر شد ؛چنانچه طی روزهای آتی موضوع توسط مسئولان استانی حل‌وفصل نگردید؛ مراتب از طریق مقامات کشوری من‌جمله رئیس قوه قضائیه پیگیری شود.
شایان‌ذکر است در این نشست به نمایندگی از کلیه خدمتگزاران فداکار حوزه سلامت، از یک نفر از همکاران شاغل در مراکز خصوصی که روز گذشته مورد بی‌احترامی برخی عوامل یکی از دستگاه‌های نظارتی قرارگرفته بود، دلجویی انجام شد.

انتهای پیام

زهرا رحیمی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.