جمعه، 10 فروردین 1403

بازدید اعضای شورای عالی نظام پزشکی از بیمارستان تخصصی امید

بازدید اعضای شورای عالی نظام پزشکی از بیمارستان تخصصی امید
در حاشیه نشست شورای عالی سازمان نظام پزشکی در شهر ارومیه تعدادی از اعضای شورای عالی و هیات رئیسه مجمع عمومی سازمان نظام پزشکی از بیمارستان خیریه تخصصی و فوق تخصصی امید این شهر بازدید کردند.

 

 

به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان نظام پزشکی ،تعدادی از اعضای  شورای عالی و هیات رئیسه مجمع عمومی سازمان نظام پزشکی در حاشیه نشست شورای عالی در ارومیه پس از حضور در سیمنار اخلاق پزشکی که در بیمارستان خیریه تخصصی و فوق تخصصی امید تشکیل شد ، از بخشهای مختلف این بیمارستان بازدید نموده و از زحمات خیرین و کادر درمانی بیمارستان که خدمات خوبی را در حوزه سرطان اطفال به مراجعه کنندگان ارائه می دهند ؛ تشکر و قدردانی کردند.

گفتنی است اعضای شورای عالی و هیات رئیسه مجمع عمومی سازمان نظام پزشکی ضمن بازدید و قدردانی از فعالیت تمامی دست اندرکاران این بیمارستان ، با مسئولین و پرسنل مربوطه صحبت و نیازهای آنها شنیده شد تا بتوان از طریق مقتضی نسبت به پیگیری آنها اقدام کرد.

 بیمارستان خیریه تخصصی و فوق تخصصی امید وابسته به انجمن خیریه امید، اردیبهشت ماه سال 96با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به بهره‌برداری رسید و هم اکنون یکی از بزرگترین بیمارستان‌های خیریه در سطح کشور به شمار می‌رود.

زهرا رحیمی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.