پنجشنبه، 9 فروردین 1403

قیمت همه چیز چندین برابر شده است ، غیر از تعرفه پزشکان/نجابت از این بیشتر؟

قیمت همه چیز چندین برابر شده است ، غیر از تعرفه پزشکان/نجابت از این بیشتر؟
عضو کمیسیون بهداشت مجلس از بحث علنی صداوسیما در مورد مالیات پزشکان انتقاد کرد و گفت: اعتماد مردم را به جامعه پزشکی مخدوش کرده‌اید.

 

به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان نظام پزشکی؛ در پایان جلسه علنی روز دوشنبه مجلس شورای اسلامی، علی نوبخت نماینده مردم تهران و عضو کمیسیون بهداشت در تذکری به وزیر اقتصاد و رئیس سازمان صدا و سیما گفت: موضوع مالیات پزشکان امروز نقل هر مجلسی شده و صدا و سیما این بحث را به مرعا و منظر مردم گذاشته است و اعتماد مردم را به جامعه مقدس پزشکی مخدوش کرده است.

وی با تأکید بر لزوم پرداخت مالیات از سوی صنوف مختلف اظهار کرد: از ۶ ماه گذشته، تیمی از سوی سازمان امور مالیاتی و سازمان نظام پزشکی در حال بررسی موضوع مالیات پزشکان هستند. جلوی بی اعتمادی مردم به جامعه پزشکی را بگیرید.

نوبخت تأکید کرد: علیرغم اینکه قیمت همه چیز چندین برابر افزایش یافته است، جامعه نجیب پزشکی  قیمت ویزیت را تغییر نداده است.

در ادامه محمد حسین قربانی عضو دیگر کمیسیون بهداشت و نماینده مردم آستانه اشرفیه در تذکری گفت: کمیسیون تلفیق چه کاره است که می خواهد مالیات برای پزشکان را تعیین کند؟ سازمان امور مالیاتی باید در این خصوص تصمیم گیری کند.

انتهای پیام

زهرا رحیمی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.