جمعه، 10 فروردین 1403

مسابقات شطرنج در میان اعضای سازمان نظام پزشکی از سطح کیفی بالایی برخوردار است

مسابقات شطرنج در میان اعضای سازمان نظام پزشکی از سطح کیفی بالایی برخوردار است
سرپرست مسابقات شطرنج جشنواره ورزشی جامعه پزشکی سراسر کشور گفت: سطح کیفی مسابقات شطرنج به دلیل حضور شطرنج بازان صاحب درجه بین المللی در میان اعضا سازمان نظام پزشکی بالاست.

به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان نظام پزشکی ، محمد رضا صالح زاده سرپرست مسابقات شطرنج جشنواره ورزشی جامعه پزشکی سراسر کشور با اشاره به این که مسابقات شطرنج در طول سال برای اعضای سازمان برگزار می شود ، بیان کرد: انتظار می رود اعضای جامعه پزشکی  استقبال خوبی از این جشنواره داشته باشند و معمولا سطح کیفی مسابقات شطرنج نیز به دلیل حضور شطرنج بازان صاحب درجه بین المللی در میان اعضا سازمان نظام پزشکی بالاست.

وی افزود: مسابقات در دو جدول برای آقایان و بانوان و به روش سوئیسی برگزار خواهد شد که تعداد دورهای آن با میزان مشارکت بازیکنان متغیر خواهد بود.

وی ادامه داد: محل برگزاری مسابقات هیات شطرنج استان تهران واقع در خیابان حجاب است و به طور حتم  برگزاری جشنواره هایی از این نوع تاثیر بسیار زیادی در ایجاد نشاط  در میان اعضاء سازمان نظام پزشکی داشته و به همبستگی این جامعه بزرگ و اندیشمند کمک شایان توجهی می کند.

به گفته صالح زاده این گونه رویدادها به باز شدن مسیر قهرمانی و رفتن به سطوح بالاتر کمک می کند، کما اینکه جشنواره قبلی منجر به حضور تیم شطرنج سازمان نظام  پزشکی در لیگ برتر شطرنج کشور شد .

وی در پایان ضمن تشکر و قدردانی از مسئولین مربوطه که توجه ویژه ای به امر ورزش دارند، خاطرنشان کرد:  امید است که چنین رویدادهایی به صورت منظم برگزار و در تقویم سازمان نظام پزشکی گنجانده شود.

صالح زاده که سرپرستی مسابقات شطرنج جشنواره ورزشی جامعه پزشکی کشور را در دو بخش آقایان و بانوان عهده دار است ؛ مربی درجه یک فدراسیون شطرنج، مسئول اسبق کمیته آموزش و مربیان هیات شطرنج استان تهران و مربی تیم شطرنج سازمان نظام پزشکی است.

انتهای پیام

زهرا رحیمی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.