پنجشنبه، 9 فروردین 1403

سازمان نظام پزشکی با هر گونه هتک حرمت برخورد می کند

سازمان نظام پزشکی با استفاده از تمامی ظرفیت‌های قانونی و مدنی خود در دفاع از جامعه پزشکی با هر گونه هتک حرمت برخورد خواهد نمود.

به گزارش روابط عمومی نظام پزشکی متن بیانیه سازمان نظام پزشکی جمهوری اسلامی ایران در خصوص هتک حرمتها علیه جامعه خدوم پزشکی به شرح ذیل است :

مدت‌هاست که تیغ تیز بی‌انصافی و بی‌عدالتی بدون آگاهی و دانش کافی و معمولاً متأثر از احساسات و تکانه‌های هیجانی بر چهره‌ی گروهی از پر تلاش‌ترین افراد جامعه چنگ می‌کشد و فضای ناآرامی را بر خدمتگزاران عرصه درمان و بالنهایه مردم شریف فراهم آورده است.

اگر چه جامعه پزشکی به رغم تمام نامهربانی‌ها همواره در عرصه خدمت‌رسانی کوچک‌ترین مضایقه‌ای نداشته است و 800 میلیون خدمت درمانی در سال ارائه می‌کند بسیار بی‌انصافی است که خدمات این قشر نادیده گرفته شود و با الفاظی که متأسفانه هرگز تصور نمی‌شود از فردی که داعیه هنرمندی داشته و صاحب سبک محسوب می‌شود مورد نوازش قرار گیرد و در حالی که پرونده مرحوم کیارستمی در فضائی به دور از هیاهو و غوغا سالاری توسط تیمی از مجرب‌ترین کارشناسان حوزه درمان و نمایندگان ارشد وزارتخانه‌های بهداشت درمان و آموزش پزشکی، ‌دادگستری، قوه قضائیه، کمیسیون بهداشت درمان مجلس شورای اسلامی در حال بررسی است و همگان معترف‌اند از دست دادن هنرمند بزرگی که نگاه عمیق، فلسفی و زیبایش به زندگی جهان را به تحسین واداشته بسیار تأثیر انگیز و تأسف‌بار است، در این بین برای جامعه پزشکی کشور نیز مانند سایر آحاد جامعه این مصیبت غمی بزرگ و جان‌فرساست.

امید می‌رود با دقت و وسواس بیشتری در انتخاب ادبیات مناسب برای سخن گفتن و دلجویی از جامعه پزشکی به نگاه زیباتری از زندگی دست‌یابیم.

سازمان نظام پزشکی با استفاده از تمامی ظرفیت‌های قانونی و مدنی خود در دفاع از جامعه پزشکی با هر گونه هتک حرمت برخورد خواهد نمود.

 

سازمان نظام پزشکی جمهوری اسلامی ایران

امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.