پنجشنبه، 9 فروردین 1403

ششمین همایش تخصصی بررسی آخرین اصلاحیه ها و تغییرات قوانین مالیاتی کشور برگزار می شود

ششمین همایش تخصصی بررسی آخرین اصلاحیه ها و تغییرات قوانین مالیاتی کشور برگزار می شود
این همایش با حضور اعضاء محترم شورای عالی مالیاتی کشور و ا عضاء محترم مشاوران مالیاتی ایران 3 آذرماه سال جاری در مرکز همایشهای برج میلاد تهران برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی سازمان نظام پزشکی از اهداف این همایش می توان به مرکز آموزش موسسه مشاوران مدیریت با دقت نظر و رصد قوانین و بخشنامه های رسمی جدید و اطلاع از معافیت ها ی جدید مالیاتی اشاره کرد که اقدام به طراحی همایش آموزشی (مودی هوشمند مالیاتی باشیم) نموده است .

این سمینار فرصتی برای پاسخگویی به مسائل و چالش های مالیاتی و راهنمایی برای استفاده از مشوق ها و معافیت های پیش بینی شده در قانون مالیاتها برای شرکت ها و سازمان های کشور است.

بنا به این گزارش اطلاع از آخرین تغییرات در قوانین مالیاتی و آگاهی از حقوق و تکالیف قانونی در این حوزه در کاهش هزینه ها و ا ستفاده از فرصت های قانونی بسیار موثر است .

 

در این زمینه مرکز آموزش تخصصی موسسه مشاوران مدیریت با طراحی این کارگاه تخصصی با رویکردی نوین و با بهره گیری از دانش و تجربه اساتید و مدیران خبره ب ارائه سخنرانی های کاربردی و تخصصی ؛ کارگاه آموزشی ؛ پانل ها و میزگرد هایی با موضوعات روز مالیاتی بدنبال ارتقاء هر چه بیشتر دانش مالیاتی شرکت کنندگان است .

 

گفتنی است مزایای حضور در این همایش شامل آشنایی و ارتباط با جامعه اساتید و متخصصان مالیاتی کشور ؛ اعتلای گواهینامه از سوی دبیرخانه به کلیه شرکت کنندگان ؛ اهدای بسته آموزشی کامل و برگزاری همایش مطابق با استانداردهای علمی و آموزشی معتبر است .

خواهشمند است جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن22134669 تماس حاصل نمایند.

انتهای پیام / ر

امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.