پنجشنبه، 9 فروردین 1403

مشکلی در امور جاری سازمان نظام پزشکی وجود ندارد

مشکلی در امور جاری سازمان نظام پزشکی وجود ندارد
عضو شورای عالی سازمان نظام پزشکی با اشاره به اینکه شورای عالی جلسات خود را طبق روال گذشته برگزار می کند، گفت: با کناره گیری دکتر فاضل از ریاست کلی سازمان نظام پزشکی این سازمان کارهای خود را طبق روال گذشته انجام داده و مشکلی در امور جاری آن وجود ندارد.

به گزارش روابط عمومی سازمان نظام پزشکی دکتر حسین قشلاقی عضو شورای عالی سازمان نظام پزشکی با بیان اینکه در قانون سازمان نظام پزشکی آمده است که به هر علتی رئیس سازمان از سمت خود کناره گیری کرد اداره این سازمان بر عهده ریاست شورای عالی خواهد بود ؛ اظهار کرد: رئیس شورای عالی تا زمان انتخاب رئیس کل جدید با اختیارات رئیس کل سرپرستی نظام پزشکی را عهده دار خواهد بود و طبق عرف مانند سایر سازمان ها حداکثر تا سه ماه باید رئیس کل جدید انتخاب شود.

وی افزود : با توجه به اینکه دکتر ظفرقندی سرپرستی سازمان نظام پزشکی را تا زمان تعیین رئیس کل جدید برعهده دارد اما خللی در جلسات شورای عالی وارد نشده است و شورای عالی و سایر ارکان نظام پزشکی طبق روال گذشته به امور جاری خود پرداخته و مشکلی در روند کاری سازمان وجود ندارد.

وی در خصوص تشکیل جلسه مجمع عمومی سازمان بیان کرد: طبق آئین نامه داخلی مجموع عمومی برای تشکیل جلسه فوق العاده مجمع باید دو سوم اعضای شورای عالی درخواست تشکیل جلسه فوق العاده مجمع را برای تعیین رئیس کل جدید بدهند که این امر با امضای 18 نفر از اعضای شورای عالی انجام شده است.

عضو شورای عالی سازمان نظام پزشکی خاطرنشان کرد: اگر کسی از اعضای شورای عالی سازمان نظام پزشکی تمایل برای کاندیدا شدن دارد نیازی نیست که استعفا بدهد اما در صورت رای آوردن باید استعفای خود را اعلام کند و جلسه مجمع عمومی نیز برای تعیین ریاست جدید سازمان نظام پزشکی تا اواخر دی ماه تشکیل خواهد شد.

انتهای پیام

امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.