جمعه، 10 فروردین 1403

انتقاد شدید دكتر نوبخت در جلسه علنی مجلس

انتقاد شدید دكتر نوبخت در جلسه علنی مجلس
دکتر نوبخت: اتاق فکری که جریانات مهم کشور را تحت پوشش قرار داده، جرات می‌کنند جامعه پزشکی را مورد اهانت قرار دهند

 

 به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان نظام پزشکی عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت: پزشکان با پرداخت مالیات مشکلی ندارند اما برخی قصد دارند به بهانه مالیات به این قشر اهانت کنند.

 

علی نوبخت در تذکری شفاهی در پایان جلسه علنی امروز بیان کرد: در آستانه سالروز تولد ابن سینا هستیم که در ایران روز پزشک نامیده شده که به پزشکان و کلیه کسانی که در این حوزه زحمت میکشند، تبریک می گویم. مسئله قابل توجه این است که اتاق فکری که جریانات مهم کشور را تحت پوشش قرار داده و به آنها لطمه میزند به جامعه پزشکی نیز سرایت کرده است و بی جهت و غیر منصفانه این جامعه را مورد هجمه قرار داده است.

 

وی در ادامه اظهار کرد: در ظاهر امر میگویند این جامعه باید مالیات دهد که ما حرفی نداریم اما برخی میخواهند این گروه را در حد دست فروشان پایین بکشند. در شروع این دولت رئیس کل نظام پزشکی رئیس کل سازمان مالیاتی را دعوت کرده است و گفته که ما معتقدیم که جامعه پزشکی نیز باید مالیات دهد و به صورت عادلانه و شفاف باید انجام شود.

 

نوبخت افزود: اینکه عدهای به بهانه مالیات جرات میکنند این گروه را که یکصدهزار عمل رایگان در جنگ انجام داده مورد اهانت قرار دهند کار درستی نیست. جریانی که امروز نهاد پزشکی را تحت فشار قرار داده به راحتی نباید از آن گذشت. این جریان به فیضیه نیز حرمت شکنی کرده  و اینها همه برنامه ریزی شده است..

امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.