پنجشنبه، 9 فروردین 1403

تفاهم نامه همکاری مشترک سازمان نظام پزشکی و اداره سلامت اتریش

 تفاهم نامه همکاری مشترک سازمان نظام پزشکی و اداره سلامت اتریش
با حضور رئیس کل سازمان نظام پزشکی و سفیر جمهوی فدرال اتریش تفاهم نامه همکاری مشترک بین سازمان نظام پزشکی جمهوری اسلامی ایران و اداره سلامت و بهداشت اتاق بازرگانی جمهوری فدرال ا تریش امضا شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان نظام پزشکی علیرضا زالی رئیس کل این سازمان با اشاره به اینکه حدود 2 هزار پزشک و متخصص ایرانی در اتریش مشغول به فعالیت هستند گفت:درآستانه سال نو و دستاوردهای هسته ای ایران این تفاهم نامه برای مدت 3 سال بین سازمان نظام پزشکی جمهوری اسلامی ایران و اداره سلامت جمهوری فدرال اتریش امضا شد .

وی ا ساس این تفاهم نامه را گسترش همکاری های علمی ؛آکادمیک و پژوهشی بین گروههای مختلف پزشکی ؛دندانپزشکی و داروسازی عنوان کرد و اظهار داشت :با امضای این تفاهم نامه زمینه تسهیل همکاری های دو جانبه بین همکاران پزشک ایرانی و اتریشی فراهم می شود و با توجه به سابقه درخشان پزشکان ایرانی فعال در حوزه سلامت اتریش ؛از این فرصت برای نقل و انتقال تجارب همکاران بین مراکز پزشکی  ایران و اتریش استفاده خواهیم کرد.

 

به گفته وی این تفاهم نامه شامل هفت بند است که عمده ترین آن مبتی بر  گسترش ارتباط بین پزشکان و برگزاری سمینارها و کارگروههای مشترک به منظور تبادل اطلاعات و تجربیات است.

انتهای خبر / ر

 

امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.